شورای نگهبان با صدور پیامی از حضور پرشور و نشاط مردم در انتخابات هفتم اسفندماه قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۵۷۶۰
تقدیر شورای نگهبان از حضور مردم در انتخابات

به گزارش جام جم آنلاین ، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بار دیگر الطاف حضرت حق شامل حال ملت مسلمان ایران شد و تحت رهنمودهای داهیانه مقام عظمای ولایت، با حضور حماسی خود در عرصه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری بر کارنامه پرافتخار جمهوری اسلامی افزودند.

بدون تردید این حماسه بزرگ، تکرار حماسه‌های بی‌شماری در طول عمر انقلاب اسلامی است که بیانگر حمایت و اعتماد همه جانبه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و پایبندی‌شان به آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر آن است و اقتدار روزافزون نظام را به ارمغان آورده و دشمنان قسم‌خورده انقلاب را مأیوس‌تر از گذشته خواهد نمود.

شورای نگهبان ضمن تبریک خلق این حماسه شکوهمند به مقام معظم رهبری و ملت سرفراز ایران اسلامی، از یکایک مردم عزیز و نامزدهایی که در صحنه رقابت حاضر شدند، قدردانی می‌نماید و اعلام می‌دارد همچون مراحل گذشته در مرحله بررسی صحت برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه نیز کوشا بوده و به حول و قوه‌الهی از حقوق ملت و ارزش‌هی نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت و پاسداری می‌نماید.

امید است کاندیداهای منتخب مردم نیز با عمل به وعده‌های انتخاباتی خود در رفع مشکلات مردم و ارتقای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی نهایت تلاش خود را به کار گیرند و زمینه اعتلای ارزش‌های اسلامی را در جامعه فراهم نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها