مرد جنایتکار که زن ایرانی خود را در برلین شکنجه کرده بود، در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۶
شکنجه زن ایرانی در برلین، محاکمه در تهران

به گزارش جام‌جم ، 9 آبان سال 91 رسانه‌های آلمان اقدام به انعکاس گسترده خبر شکنجه زن ایرانی در محله شونه‏برگ برلین کردند. روزنامه بیلد در این باره نوشت این زن به نام بنفشه 26ساله به احتمال زیاد از سوی دوست سابق خود بشدت مجروح شده است.

در ادامه پلیس برلین با انتشار بیانیه‌ای، هویت متهم را امید و تابعیت او را هلندی و اصلیتش را ایرانی ـ عراقی عنوان کرد.

در این اطلاعیه تصریح شد شخص مظنون از طریق صفحات اینترنتی با زنان ایرانی‌تبار تماس برقرار می‌کند و به احتمال زیاد درصدد برقراری تماس دوباره با زنان دیگری است.

همزمان با انتشار این خبر، پلیس آگاهی تهران بزرگ در جریان بررسی‌های خود متوجه شد متهم از طریق مرز ترکیه وارد کشور شده و در مسیر ارومیه به تهران قرار دارد. سرانجام ساعت 16، 26 آبان همان سال وی در نزدیکی تهران دستگیر شد.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی با اعتراف صریح به ارتکاب جرم گفت: بسیاری از اخباری که در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های آلمان منتشر شده، دروغ است.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست به اتهام ضرب و جرح عمدی و نقص عضو،پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

متهم دیروز به ریاست قاضی محمدباقر قربان‌زاده پای میز محاکمه قرار گرفت. در این جلسه که شاکی حضور نداشت، وکیل او به طرح شکایت پرداخت و درخواست دیه کرد.

متهم نیز در ادامه اتهام نقص عضو را قبول کرد و گفت: من کلید خانه بنفشه را داشتم و به زور وارد خانه او نشدم. به همین دلیل اتهام ورود به عنف را رد می کنم. ما در فیسبوک آشنا شدیم و روز حادثه وارد خانه شده و دست و پایش را بسته و به او آسیب رساندم.

در ادامه دادگاه به صورت غیر علنی ادامه یافت و متهم به دفاعیاتش پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها