معمولا در هر دوره انتخاباتی در جمهوری اسلامی ایران، انگلیس و آمریکا بسیار علاقه‌مند به ورود و دخالت هستند، اما این بار با پدیده نسبتا جدیدی روبه‌رو هستیم و آن ورود بسیار شفاف و مستقیم این دو کشور و رسانه هایشان در امر انتخابات است.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۱
ریشه‌یابی ورود مستقیم غرب به انتخابات

ورود مستقیم انگلیس و آمریکا به انتخابات و صادر کردن دستورالعمل برای مردم، در وهله اول توهین به تشخیص و فهم ملت و نیز دخالت در انتخابات و امور داخلی کشور ماست و این سوال مهمی است که چرا دشمنان ما در این دوره جسارت پیدا کردند که این‌قدر مستقیم و به اصطلاح رو بازی کنند. به اعتقاد من دلیل این جسارت، ناشی از شرایط پسابرجام بود.

مقام معظم رهبری بارها درباره نفوذ دشمن در عرصه‌ها مختلف سیاسی، فرهنگی، فکری، امنیتی و... هشدار دادند، اما این هشدار گاهی مورد غفلت قرار گرفت.

اگر این غفلت‌ها نباشد و مسئولان ما همچون مقام معظم رهبری، بصراحت مواضع صریح بگیرند و اعلام برائت کنند و در دهان دشمن بزنند، دشمنان جرات نمی‌کنند این‌گونه به فهم ملت توهین کنند و در امور سیاسی ما دخالت کنند.

ما همیشه از ابتدای انقلاب از ناحیه جریان غربگرایی که روحیه انقلابی نداشت لطمه خوردیم و الان نیز این جسارت دشمنان ناشی از اقدامات همین جریان است و مسئولان باید در مقابل آنها هوشیار بوده و با موضعگیری‌های قاطع خود، اقدامات دشمنان را خنثی کنند.

دکتر حمیدرضا مقدم‌فر - کارشناس ارشد مسائل سیاسی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها