سه تن از سران گروه تروریستی - تکفیری داعش در لیبی طی 10 روز گذشته توسط یک تک تیرانداز ناشناس کشته شده اند و هیچ گروه و جناح سیاسی نیز تاکنون مسوولیت این اقدامات را برعهده نگرفته است.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۳
شکارچی سران داعش در لیبی کیست

به گزاش جام جم آنلاین وبه نقل از ایرنا ،نشریه فرانسوی زبان 'لو فیگارو' در این خصوص نوشت: یک تک تیرانداز اسرار آمیز از چند روز پیش به شکار سران داعش در لیبی پرداخته و هر یک از آنان را در مکانی دور از مکان دیگر شکار می کند و فقط با گلوله به سر قربانیان ، آنان را می کشد.
به نوشته نشریه محلی 'لیبیا پروسپکت' نیز ، این تک تیرانداز نخستین بار 13 ژانویه گذشته 'حامد عبدالهادی' یکی از سران سودانی الاصل داعش در لیبی را به قتل رساند.
'ابو محمد الدرناوی' دومین نفر از سران داعش در لیبی بود که 19 ژانویه گذشته توسط این تک تیرانداز اسرار آمیز و ناشناس کشته شد. و سرانجام 'عبدالله حمد الانصاری' سومین نفر از فرماندهان داعش در لیبی بود که با گلوله این تک تیرانداز به قتل رسید.
به نوشته رسانه های محلی ، این تک تیرانداز همانند یک جراح در حال از بین بردن غده های سرطانی است.
رسانه های محلی و شبکه های اجتماعی لیبی این تک تیرانداز را با القاب مختلفی مانند 'شبح شکارچی' و یا 'شکارچی تکفیری ها ' توصیف می کنند.
بر اساس این گزارش ، هیچکس تاکنون نتوانسته این تک تیرانداز را شناسایی کند .
لیبی بویژه از یک سال پیش به محل تجمع عناصر تروریستی - تکفیری داعش تبدیل شده و اکنون برخی مناطق این کشور در کنترل این گروه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها