زن جوان در دادگاه خانواده:

شوهرم برایم وقت نمی‌گذارد

حامد و نگین دادگاه خانواده را به عنوان سکانس‌های پایانی زندگی مشترک خود انتخاب کرده و آمده‌اند برای همیشه از هم جدا شوند، آن هم فقط به‌خاطر شلوغ بودن سر حامد و وقت کافی نداشتن برای همسرش.
کد خبر: ۸۸۲۵۳۹
شوهرم برایم وقت نمی‌گذارد

به گزارش جام جم آنلاین،زن جوان وقتی در مقابل قاضی عموزادی، رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده قرار می‌گیرد، در مورد علت درخواست طلاق می‌گوید: آقای قاضی از دست شوهرم خسته شده‌ام. رفتارهایش مرا آزار می‌دهد و باعث می‌شود زندگی برایم سخت‌تر شود.

شوهرم برای من وقت نمی‌گذارد و آنقدر که به مسائل دیگر اهمیت می‌دهد، من و زندگی‌مان برایش مهم نیست.

او همیشه برای دیگران وقت دارد، هیچ‌وقت به همکاران، دوستان و آشناهایش نه نمی‌گوید و در هر شرایطی باشد باز هم وقت خود را به آنها اختصاص می‌دهد و اگر کاری داشته باشند برایشان انجام می‌دهد.

ولی کافی است من از او بخواهم برایم وقت بگذارد جایی برویم یا کاری برایم انجام دهد. آن‌وقت است که هزار بهانه می‌آورد که خسته است، کار دارد، سرش شلوغ است و خلاصه هرچیزی می‌گوید تا من از خواسته‌ام پشیمان شوم.

اوایل او را درک می‌کردم و اهمیتی به این موضوع نمی‌دادم، اما کم‌کم این مساله مدام تکرار می‌شد تا جایی که من حتی به افسردگی مبتلا شدم. برای همین می‌خواهم از او جدا شوم.

در این لحظه مرد جوان نیز به قاضی می‌گوید: آقای قاضی من سرم شلوغ است و وقت ندارم با همسرم هر شب و هر روز به گردش و تفریح بروم.

ولی این زن به جای درک کردن من مرتب غر می‌زند و زندگی را برای هردویمان جهنم کرده است.

او توقع دارد من کار و زندگی‌ام را رها کنم و با او به گردش بروم در صورتی که من وقت این چیزها را ندارم. برای همین من هم دیگر نمی‌توانم در کنار این زن زندگی کنم.

در پایان نیز قاضی، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول می‌کند.

ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها