دردسرهای دزدی که دوست داشت پولدار باشد

سرقت خودروی شاسی بلند برای عروسی خاله

دزد حرفه‌ای که زاپاس خودروهای شاسی بلند را سرقت می‌کرد، پس از دزدیدن لاستیک 150 خودروی گران قیمت دستگیر شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۸۹
عاشق زاپاس خودروهای شاسی بلند هستم

به گزارش جام‌جم ، اوایل فروردین امسال مردی جوان با مراجعه به پلیس از سرقت لاستیک زاپاس خودروی شاسی بلندش خبر داد.

شاکی در شکایتش به ماموران گفت: شب گذشته خودروی پرادویم را در خیابان پارک کردم. صبح وقتی برای رفتن به سرکار سوار خودرو شدم، پی بردم زاپاس خودرویم سرقت شده است.

در حالی که تحقیقات پلیس برای شناسایی سارق زاپاس خودروی گران‌قیمت آغاز شده بود، چند راننده خودروی شاسی‌بلند دیگر هم با حضور در پلیس آگاهی از سرقت رینگ و لاستیک خودرویشان در غرب تهران خبر دادند. ماموران که متوجه سرقت‌های سریالی لاستیک خودرو شده بودند، تحقیقاتشان را در محل‌های سرقت انجام دادند؛ اما این بار صاحب چند خودرو در شمال تهران از سرقت لاستیک و لوازم صندوق عقب خودرویشان شکایت کردند.

ماموران با بررسی سوابق سارقان سابقه‌دار توانستند سارقی 30 ساله را شناسایی کنند،که یک ماه قبل از آغاز سرقت‌ها، از زندان آزاد شده بود.

با شناسایی سارق به نام وحید، سرانجام او پس از گذشت 11 ماه، هفته گذشته شناسایی و دستگیر شد.

سارق 30 ساله در بازجویی‌ها با اعتراف به سرقت رینگ و لاستیک خودروهای شاسی بلند گفت: تاکنون دوبار به اتهام سرقت دستگیر شده‌ام. یک ماه پس از آزادی از زندان به خاطر اعتیاد همراه دوستم میلاد تصمیم به سرقت لاستیک خودرو گرفتیم. من عاشق زاپاس خودروهای شاسی بلند هستم و در سرقت آنها تبحر دارم. با پرسه زدن درشمال و غرب تهران و با تخریب صندوق عقب خودروهای مدل بالا، لاستیک آنها را سرقت می‌کردیم. در این مدت از 150خودروی گران‌قیمت سرقت کرده و 40 لاستیک را به یک مالخر در محله شهرک ولیعصر فروختم.

با اظهارات سارق 30 ساله و دستگیری همدست او، دو متهم با دستور علی وسیله ایزد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت بازداشت شدند و در اختیار ماموران پلیس قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها