پسر جوان که با همدستی دوست قوی هیکلش طلای زنان را سرقت می‌کرد، با تیزهوشی اهالی محله 16 متری امیریه دستگیر شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۰
جوی آب، سارق گردنبندقاپ را گرفتار کرد

به گزارش جام‌جم ، عصر یکشنبه اهالی محله 16 متری امیریه با فریادهای زنی جوان متوجه سرقت از او شدند. چند مغازه‌دار به تعقیب دو سارق موتورسوار پرداختند که بعد از صد متر با سقوط موتورسیکلت دو پسر دزد به داخل جوی آب، موفق شدند یکی از آنها را دستگیر کرده و تحویل پلیس دهند.

با حضور ماموران در محل، زن جوان در شکایتش به پلیس گفت: در حال شستن خودرویم در حیاط بودم و متوجه باز بودن در خانه نشدم. یک لحظه مردی قوی‌هیکل مقابلم ظاهر شد و قبل از این که بتوانم کاری کنم، به سوی من حمله‌ور شد و گردنبندم را سرقت کرد. با سر و صداهای من همسایه‌ها متوجه سرقت شدند و توانستند یکی از دزدان را شناسایی و دستگیر کنند.

روز گذشته با انتقال متهم به دادسرای ویژه سرقت، مرد 30 ساله با اعتراف به سرقت گفت: پس از ازدواج در یک پیک موتوری مشغول کار شدم و روزی صد هزار تومان درآمد داشتم. چند روز قبل یکی از دوستانم که او هم موتورسوار است به من پیشنهاد سرقت طلای زنان را کرد. پسر 20 ساله از من خواست بعد از سرقت او را از محل فراری دهم. روز گذشته در حال پرسه‌زنی در محله 16 متری امیریه بودیم که متوجه حضور زن تنها در حیاط شدیم؛ چون در خانه باز بود همدستم وارد خانه شد و طلای او را سرقت کرد. با سر و صدای زن جوان، اهالی متوجه ماجرا شدند و به تعقیب ما پرداختند. به خاطر استرس، کنترل موتور از دستم خارج شد و داخل جوی افتادیم؛ چون پایم مجروح شده بود، نتوانستم فرار کنم. آقای قاضی اولین سرقت من بود و از این کار پشیمان هستم. اگر به زندان بروم، زندگی‌ام را از دست می‌دهم، به همین خاطر تقاضای بخشش دارم.

با اعترافات سارق 30 ساله و با توجه به شگرد متهمان و احتمال سرقت از زنان دیگر، او با دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت بازداشت و تحقیقات برای دستگیری همدست فراری او آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها