مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی با اشاره به بازدید حدود ۱۰۰۰کودک از برج میلاد گفت: پیش بینی کردیم تا همزمان با این اتفاق، حدود ۱۵۰۰ دست لباس زمستانی در میان کودکان در معرض آسیب توزیع شود.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۲
کودکان کار به برج میلاد می‌روند

به گزارش جام جم آنلاین ، فرزاد هوشیار پارسیان با اشاره به ماموریت های سازمان خدمات اجتماعی در راستای حمایت از افراد آسیب دیده و در معرض آسیب اظهار داشت: به باور ما، یکی از گروه های در معرض آسیب کودکان به ویژه کودکان کار و خیابان هستند. بر این اساس هر ساله مجموعه برنامه هایی به منظور بازگشت این کودکان به چرخه طبیعی زندگی از سوی سازمان و گروه های مردم نهاد انجام می شود.

وی افزود: قرار است در ۲۸ بهمن ماه حدود هزار کودک کار و خیابان در برج میلاد حضور پیدا کنند و ضمن بازدید از یادمان ملی ایرانیان از امکانات فرهنگی بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی با اشاره به فعالیت ۱۰غرفه بازی و سرگرمی در برج میلاد حین حضور کودکان، افزود: غرفه های اریگامی، گریم کودک، نقاشی و... از جمله غرفه هایی هستند که روز چهارشنبه میزبان کودکان خواهند بود و امکان تفریح و شادی را برای این عزیزان فراهم می آورند.

هوشیار اهدای لباس های زمستانی در قالب طرح زمستان امن را از دیگر برنامه های این بازدید معرفی کرد و گفت: پیش بینی کردیم تا حدود ۱۵۰۰ لباس گرم در میان کودکان حاضر در برج و کودکان مستقر در مراکز پرتو توزیع شود.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها