مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی بازنشستگان صندوق بازنشستگی، همزمان با حقوق بهمن ماه پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۹
عیدی بازنشستگان کشوری آخر ماه پرداخت می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، حسین بخشی‌زاده گفت: خدا را شاکریم در سی ‌و هفتمین بهار انقلاب و با همکاری دولت تدبیر و امید، عیدی بازنشستگان و موظفین که واریزی آن توسط خزانه‌داری کل کشور به حساب صندوق انجام می‌شود همزمان با حقوق بهمن ماه 1394 به حساب بازنشستگان و موظفین پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین همزمان با 22 بهمن ماه، استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان و کرمان با تعداد کل 200 هزار نفر بازنشسته به سامانه پرداخت مستقیم حقوق منتقل شدند و حقوق بازنشستگان و موظفین استان‌های فوق به صورت مستقیم به حساب‌های ایشان نزد بانک صادرات واریز می‌شود.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشور افزود: بدین ترتیب از 31 استان کشور و با تعداد یک میلیون و 268 هزار بازنشسته و موظف، 13 استان با تعداد 674 هزار نفر بازنشسته و موظف، حقوق خود را به روش پرداخت مستقیم دریافت می‌نمایند و می‌توانند فیش‌های حقوق خود را از دستگاه‌های ATM بانک صادرات سراسر کشور دریافت نمایند.

بر اساس این گزارش، سامانه پرداخت مستقیم حقوق، در راستای سیاست‌ها و راهبردهای صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین تأکید مدیرعامل صندوق برای تسهیل و سرعت در پرداخت حقوق به بازنشستگان کشوری مشترک این صندوق و پرهیز از مراجعات پی در پی از آبان ماه سال جاری راه اندازی و اجرایی شده است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
منوچهرپهلوانیان
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
باسلام واحترام اینجانب منوچهر پهلوانیان دومیلیون وام ضروری گرفتم قسط دارم میدهم ولی بخداقسم من دخترشوهردادم خیلی در مضیقه هستم اگربراتون مقدوراست ثبت نام كردم بما هم بدهیداستان سمنان زندگی مكنم دریاداوری میكنم بچه معلول هم دارم دختر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها