همزمان با کشف جسد پسر 33ساله که با تیوب به قتل رسیده بود، رمز گشایی از این جنایت از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی، آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۶۷
خفه کردن مرد جوان با تیوب

به گزارش جام جم آنلاین، ساعت 11:00 چهارشنبه گذشته، زن جوانی در تماس با پلیس از قتل برادرش در خانه خبر داد.

با حضور مأموران کلانتری 111 هفت چنار در محل کشف جسد در خیابان 16 متری امیری، آنها با جسد پسر 33 ساله در حالی که تیوبی به دور گردنش بسته شده بود، روبه روشدند.

با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تیم جنایی در محل کشف جسد حاضر شدند.

پزشک جنایی با بررسی جسد پسر 33 ساله به نام مهدی با توجه به شیارهای موجود دور گردن، علت مرگ او را خفگی و زمان مرگ را بیش از 4 ساعت اعلام کرد.

در ادامه خواهر مقتول با بیان اینکه برادرم به همراه مادرم درطبقه پایین زندگی می‌کنند اما چند روزی است که مادرم در بیمارستان بستری است و مهدی در خانه تنها بود، گفت:برادرم چند سال قبل اعتیاد داشت، اما توانست مواد مخدر را کنار گذاشته و سالم زندگی کند.

ساعتی قبل متوجه شدم مهدی در خانه است، اما هر چه در زدم،کسی در را باز نکرد. به همین خاطر به موضوع مشکوک شدم و پس از تماس با پلیس، وارد خانه شده و با جسد برادرم رو به رو شدم.

در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به اینکه هیچ گونه سرقتی از خانه مقتول انجام نشده و آثار ورود به زور نیز در محل وجود نداشت احتمال دادند، پسر 33 ساله، قربانی جنایت از سوی یک آشنا شده باشد.

با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، سجاد منافی آذر، بازپرس ویژه قتل تهران به تیمی از مأموران پلیس آگاهی مأموریت داد تا با بررسی سر نخ‌های پرونده عامل این جنایت را شناسایی و دستگیر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها