گفت‌وگوی خواندنی با سعید راد؛ بازیگر

سعید راد: به خانواده‌ام نگفتم جبهه هستم

سعید راد، بازیگر شناخته شده و قدیمی سینما که او را با فیلمهایی چون خداحافظ رفیق، صادق کرده، سفر سنگ و عقابها به یاد می آوریم، از چهارشنبه 28 بهمن ماه با فیلم «منو کجا می بری؟» به سینماها می آید.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۸
سعید راد، «منو کجا می بری؟»

به گزارش جام جم آنلاین، فیلم سینمایی «منو کجا می‌بری؟» نخستین فیلم سینمایی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی است و علاوه بر سعید راد، بازیگرانی چون امیر جدیدی، هدی زین‌العابدین، حسین سلیمانی، پیام احمدی‌نیا، رامین راستاد، محمد فیلی، علی اوسیوند، سعید داخ، فرهاد بشارتی و حسین توشه در آن بازی می کنند. فیلمنامه این فیلم را بهروز افخمی نوشته است.

پخش این فیلم را که از روز چهارشنبه 28 بهمن ماه در گروه اریکه ایرانیان و در سینماهای تهران و شهرستان‌های مختلف کشور روی پرده می رود، شرکت امید فیلم به عهده دارد.

همچنین پوستر فیلم سینمایی «منو کجا می‌بری؟» هم که توسط حمیدرضا اسحاقی طراحی شده است، در آستانه اکران سراسری این فیلم رونمایی شد. آنونس «منو کجا می‌بری؟» نیز با صدای بهروز رضوی و سعید راد و با هدف آشنایی مخاطبان با این اثر سینمایی منتشر شده است.

فیلم سینمایی «منو کجا می‌بری؟» در ابتدا با نام «پایان خدمت» در نخستین نمایش خود در بخش رقابتی «نگاه نو» (مسابقه فیلم‌های اول) در سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی پرده رفت و در بخش‌های بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگری مرد و همچنین بهترین فیلمبرداری نامزد دریافت جایزه بود که از این میان امیر جدیدی توانست جایزه بهترین بازیگری مرد بخش «نگاه نو» این جشنواره را از آن خود کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها