زن جوان که به بهانه اجاره خانه، به ساختمان‌های مسکن مهر کرج دستبرد می‌زد، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۴۰
دستبرد سریالی به مسکن مهر

به گزارش جام‌جم ، در پی شکایت‌های مشابه سرقت توسط ساکنان آپارتمان‌های مسکن مهر در منطقه ماهدشت کرج؛ بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 26 ماهدشت قرار گرفت.

با بررسی شیوه سرقت‌ها و زمان وقوع آنها و همچنین تحقیقات میدانی مشخص شد که سرقت‌ها همه به یک شکل و از سوی یک نفر صورت گرفته است.

با مشخص شدن این موضوع، اطراف آپارتمان‌های مسکن مهر و محدوده آن به صورت شبانه‌روزی تحت‌کنترل نامحسوس قرار گرفت تا این‌که پس از مدتی به زن جوانی که در چند روز گذشته به صورت مشکوک در حال رفت و آمد در مجتمع مسکونی بود مظنون شدند.

ماموران پس از تحت‌نظر قرار دادن حرکات و رفتار زن جوان، متوجه شدند که وی به یکی از واحدهای مجتمع مراجعه کرده و با دسته کلیدی که در اختیار داشته، اقدام به باز کردن در واحد کرده که در این لحظه ماموران با یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و برای توضیحات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

متهم در بازجویی‌های ماموران در ابتدا منکر هر گونه سرقتی شد، اما زمانی که با مدارک و شواهد موجود در پرونده مواجه شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت‌هایش اعتراف کرد.

سرهنگ «سیدحسین سیدحقیقی»، فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این رابطه گفت: متهم در طول روز به خانه‌های آپارتمانی مسکن مهر مراجعه و به بهانه اجاره آپارتمان، ساعت خالی بودن واحدها را شناسایی و با استفاده از شاکلیدی که در اختیار داشت؛ در خانه را باز کرده و با اجاره یک خودرو وانت بار، اموال سرقتی را با کمک راننده که هیچ اطلاعی از نقشه زن جوان نداشته، جابه‌جا می‌کرد. متهم تاکنون به پنج سرقت به این شیوه و شگرد اعتراف کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها