سرپرست مدیریت راههای استان تهران گفت: محور ارتباطی هراز به دلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید، در حوزه استان های تهران و مازندران مسدود شد.
کد خبر: ۸۸۰۲۸۲
برف جاده هراز را بست

به گزارش جام جم آنلاین، مژگان لبافی عصر دوشنبه افزود: این محور به دلیل احتمال ریزش کوه ناشی از بارش سنگین برف، توسط عوامل پلیس راه مسدود شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر نیروهای راهداری با استقرار در مسیر ارتباطی هراز، عملیات پاکسازی و بازگشایی مسیر را آغاز کرده اند.

سرپرست مدیریت راههای استان تهران با اشاره به اینکه بارش برف در جاده های شمالی و کوهستانی استان تهران ادامه دارد افزود: تردد در محورهای کوهستانی استان تهران بدون استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

لبافی خاطرنشان کرد: برغم بارش برف در بیشتر نقاط استان تهران، تمامی راههای مواصلاتی استان(بجز محور هراز) باز و تردد در آنها جریان دارد.

سرپرست مدیریت راههای استان تهران گفت: رانندگانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی و شمالی استان تهران را دارند برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده های استان می توانند با سامانه گویای 141 و یا با شماره تلفن 77909080 تماس بگیرند.

بارش برف از بامداد امروز در بیشتر مناطق استان تهران آغاز شده و این بارش ها در مناطق شمالی و کوهستانی استان همراه با وزش باد و کولاک است.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها