رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم تبریز:

مجلس مرعوب غرب و آمریکا مملکت را بدبخت خواهد کرد

رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش:

مسئولان درگیر تبلیغات انتخاباتی نشوند

رهبر انقلاب اسلامی در توصیه ای به مسئولان کشور تاکید کردند: مسئولین دولتی درگیر مسائل روزنامه‌ای و تبلیغاتی انتخابات نشوند انتخابات آنها را از مسائل مستمر غافل نکند.
کد خبر: ۸۸۰۱۶۱
مسئولان درگیر تبلیغات انتخاباتی نشوند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، به مناسبت سالروز بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی در ۱۹ بهمن ۵۷، فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش صبح امروز در حسینیه‌ی امام خمینی با فرمانده کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار اظهارداشتند: وقتی انتخابات همگانی می‌شود، کشور و نظام جمهوری اسلامی عزت پیدا می‌کند و بیمه می‌شود. آن‌وقت انتخابات برای همه‌ی مردم فریضه‌ای می‌شود که باید در آن شرکت کنند.

رهبرانقلاب اسلامی انتخابات را مصداق «اِن تنصُروا الله یَنصُرکم» دانستند و بیان داشتند: اگر جمهوری اسلامی را نصرت دهید آن وقت خدا شما را نصرت می‌کند.

ایشان افزودند: از اول انقلاب تا امروز قدرت‌های مادی درجه یک دنیا روبه‌روی نظام اسلامی بودند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

حضرت آیت الله خامنه ای در توصیه ای به مسئولان کشور تاکید کردند: مسئولین دولتی درگیر مسائل روزنامه‌ای و تبلیغاتی انتخابات نشوند انتخابات آنها را از مسائل مستمر غافل نکند.

ایشان تصریح کردند: یکی از مسائل اساسی، مقاوم‌سازی کشور در کار اقتصادی است که دشمن نتواند از طریق اقتصاد، خواسته‌ی خود را تحمیل کند.

رهبرانقلاب با بیان اینکه اگر اقتصاد کشور را از درون مقاوم کنیم، عمده‌ی مشکلات مانند بیکاری، رکود و تورم از بین می‌رود، اظهارداشتند: کشور با این عظمت، انسان خجالت می‌کشد که میوه‌ی خارجی وارد می‌شود. منابع را به سمت تولید هدایت کنید نه واردات.

ایشان با بیان اینکه دشمن لبخند می‌زند اما مواظب باشید که پشت لبخند او چیست، افزوند: در مقابل ما یک جبهه‌ی دشمنی در اقتصاد و فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد. غفلت از دشمن، افتخاری ندارد. دشمن چون از دشمنی فرو می‌ماند در لباس دوستی ضربه می‌زند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها