کیانو ریوز بازیگر لبنانی تبار سینما، قرارداد بازی در فیلم «ماشین رالی» را امضا کرد. این درام اکشن و دلهره آور توسط هاوارد زوارت کارگردانی خواهد شد.فیلم نامه فیلم را جرمی لات نوشته است.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۸
ماتریکس در دنیای اتومبیل رانی

به گزارش جام جم آنلاین، فیلم به صورت محصول مشترک چین و آمریکا تهیه می شود و انتخاب زوارت برای کارگردانی آن بی دلیل نبوده است. وی قبل از این «بچه کاراته» را به عنوان محصول مشترک چین و آمریکا کارگردانی کرده است. بخش مهمی از صحنه های فیلم در لوکیشن های مختلف چین فیلم برداری خواهد شد.

کیانو ریوز که با «ماتریکس» بازگشت موفقیت آمیز دوباره ای به سینما داشت، در داستان فیلم تازه در نقش یک قهرمان سابق مسابقات اتومبیل رانی بازی می کند. او که حاضر به پذیرش واقعیت های معاصر نیست. گذشته ای طلایی داشته و حالا باید دوباره در یکی از مسابقات مهم بین المللی شرکت کند. اما وی نمی داند این یک شانس دوباره است یا یک مصیبت تازه. در طول مسابقات، این راننده رالی باید با هم کار چینی خود کنار بیاید.

هارولد زوارت در باره «ماشین رالی» می گوید:« داستانی دارد که می تواند با عموم تماشاگران بین المللی ارتباط خوبی برقرار کند و آن ها را به یک سواری ترسناک و سرگرم کننده ببرد.» لوکیشن های جنوب چین در ماه جولای، میزبان کیانو ریوز و همکارانش خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها