سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک مورد تصادف در حاشیه بزرگراه تهران - قم خبر داد و افزود: در پی این حادثه ۴ تن مجروح و یک نفر کشته شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۰
تصادف در بزرگراه تهران - قم یک کشته داشت

به گزارش جام جم آنلاین ، سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه مرگبار که بامداد امروز به وقوع پیوست، گفت: ساعت ۴:۵۳ بامداد امروز از طریق تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ وقوع یک مورد تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران-قم، نرسیده به عوارضی به اطلاع مرکز فرماندهی آتش‌نشانان رسید که بلافاصله با اعلام این خبر، دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید با ۵ سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و با گاردریل‌های حاشیه بزرگراه برخورد کرده و پس از طی مسافتی متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، ۴ سرنشین خودرو که سه زن و یک مرد بودند با کمک خودروهای عبوری از داخل پراید مچاله شده خارج شدند، اما راننده ۲۲ ساله درون اتاقک خودرو محبوس شده بود و به دلیل بیهوشی توان خارج شدن از داخل آهن‌پاره‌ها را نداشت.

وی گفت: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی، قطعات خودرو را بُرش داده و رانند مصدوم را خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند که متاسفانه مشخص شد راننده جوان ۲۲ ساله به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده است.

ملکی افزود: مصدومان این حادثه یک دختر ۱۰ ساله، خانم ۲۰ ساله، یک خانم ۴۰ ساله و یک مردم ۴۵ ساله بودند که برای سیر مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: محل حادثه بعد از ایمن سازی، تحویل عوامل پلیس راهور شد. علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها