رقابت در ۱۱ ایالت برای حذف ترامپ

وضعیت بغرنج در اردوگاه فیل ها!

اظهار نظر دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا درباره برقراری روابط با تهران

سندرز: روابط با ایران باید هر چه سریع تر برقرار شود

دو نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مناظره‌ای تلویزیونی، درباره چگونگی برقراری روابط با ایران اظهارنظر کردند.
کد خبر: ۸۷۹۱۸۰
سندرز: روابط با ایران باید هر چه سریع تر برقرار شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از یورونیوز، هیلاری کلینتون و برنی سندرز نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پنج شنبه شب در آستانه انتخابات درون حزبی در ایالت نیوهمپشایر، در یک مناظره تلویزیونی شرکت کردند. رابطه با ایران یکی از موضوعات مهم این مناظره بود.

در این مناطره تلویزیونی، سندرز بار دیگر کلینتون را به گرفتن پول از شرکت ها متهم کرد. او گفت: «با افتخار می گویم تنها نامزدی هستم که کمیته کنش سیاسی برای پول گرفتن از شرکت ها ندارم، پول های هنگفت از وال استریت و بهره های ویژه ندارم.»

خانم کلینتون در واکنش به این سخنان گفت: «بس است دیگر، چون واقعا فکر نمی کنم چنین حملات و القائاتی شایسته شما باشد. اگر حرفی دارید مستقیم بگویید، ولی هرگز موردی پیدا نخواهید کرد که من در عوض کمک مالی، عقیده یا رأی کسی را تغییر داده باشم.»

در مناظره شب گذشته هر دو نامزد بار دیگر از توافق هسته ای غرب با ایران استقبال کردند. اما در حالی که کلینتون معتقد به از سرگیری مرحله به مرحله روابط با ایران بود، آقای سندرز گفت که روابط با این کشور باید هر چه سریع تر برقرار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عبداله
-
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
۰
۰
سلام:ظاهراآقای سندرزمنطقی ترباشدپس رفتارش به ایران نزدیكترست فلذادعاكنیم ایشان رای بیاوردهرچندخانم كلینتون احتمال رییس جمهورشدنش هست.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها