سردار سلیمانی در دیدار با هیئت حماس:

مشکلات ما با عربستان به پایان خواهد رسید

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سرلشکر قاسم سلیمانی می‌داند چطور بجنگد و نیروها را ساماندهی کند.
کد خبر: ۸۷۹۱۰۶
حاج قاسم می‌داند چگونه بجنگد

به گزارش جام جم آنلاین ، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در حاشیه مراسم گرامیداشت سومین روز درگذشت امیر سرلشکر سلیمی درباره سردار سلیمانی گفت: ایشان محبوب همه جبهه‌ها و ملت‌ها از جمله ایرانی‌ها، افغانی‌ها، عراقی‌ها، سوریه‌ای‌ها، یمنی‌ها و سایر مسلمانان انقلابی است. او یک قهرمان دوران جنگ است که به صورت بسیجی به جبهه‌ها رفت و در جبهه ساخته و تبدیل به سرلشکر سلیمانی شد.

وی افزود: سرلشکر سلیمانی می‌داند چطور بجنگد و نیروها را ساماندهی کند، چگونه در برابر سخت‌ترین دشمنان موانعی ایجاد کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه اظهار داشت: وقتی داعش قصد منطقه کردستان عراق را کرد و کردستان در شوک فرو رفت، حاج قاسم ظرف ساعتی نیروهایش را پای کار آورد و سد محکمی در برابر دشمن ایجاد کرد و آمدن داعش به سمت کردستان را منتفی ساخت.

سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به اینکه حاج قاسم دشمنان بزرگی دارد، اظهار داشت: حیله‌های بسیاری علیه وی بکار می‌برند اما ایشان به رموز امنیتی اشراف کامل دارند و به نظر من از روزی که نشریه لمان شروع به نوشتن مطالبی در مورد حاج قاسم سلیمانی کرد، ما فکر کردیم که صهیونیست‌ ها و آمریکایی‌ها به سمت ضربه زدن به حاج قاسم حرکت می‌کنند تا با این حرکت شکست‌های بزرگی که از ملت‌های منطقه خورده‌اند را التیام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها