مرد جوان برای سرقت طلاهای خاله همسرش او را کشت و جسد دختر جوان را به رودخانه‌ای در اطراف شهرستان اسلامشهر انداخت. با توجه به اعتراف عامل جنایت، تجسس‌های آتش‌نشانان برای کشف جسد دختر 18 ساله ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۹۰۴۹
دختر جوان قربانی نقشه شوم قاتل بدهکار شد

به گزارش جام‌جم ، دختر 18 ساله‌ای عصر شنبه برای دیدن خواهرزاده خود، خانه‌شان را در یکی از محله‌های شهرستان اسلامشهر ترک کرد. شب مهمان آنها بود، اما صبح بعد از خارج شدن از خانه ناپدید شد. با غیبت مرموز او، خانواده‌اش به‌دنبال او گشتند، اما تلاش‌هایشان بی‌نتیجه ماند. در این مرحله با شکایت این خانواده، تحقیقات پلیس برای یافتن دختر 18 ساله آغاز شد. ماموران در بررسی‌های خود متوجه شدند دختر جوان طلای زیادی همراه داشته که به این ترتیب احتمال قتل او با انگیزه سرقت مطرح شد.

از سوی دیگر تحقیقات نشان داد، دختر 18 ساله آخرین بار همراه شوهر خواهرزاده‌اش دیده شده است بنابراین روز سه‌شنبه، مرد جوان به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت و در بازجویی مدعی شد روزی که دختر جوان ناپدید شد من او را با ماشین تا بازار شهر رساندم و دیگر از او خبری نداشتم.

با توجه به اظهارات این مرد، ماموران تحقیقات را روی وی و زندگی‌اش متمرکز کردند تا این‌که مشخص شد او از مدتی پیش مشکل مالی داشته و چند بار هم از دختر جوان خواسته تا طلاهایش را به او بدهد تا با فروش آن بدهی‌هایش را بپردازد.

تحقیقات از مرد جوان تا شامگاه سه‌شنبه ادامه یافت تا این‌که وی سکوت خود را شکست و به قتل دختر 18 ساله اعتراف کرد.

متهم به قتل در اظهاراتش گفت: دچار مشکلات مالی شده بودم حتی از دختر جوان ـ خاله همسرم ـ خواستم طلاهایش را بفروشد و به من کمک کند تا پس از بهبود اوضاع مالی‌ام، معادل طلاها را برای او بخرم که مخالفت کرد.وسوسه تصاحب طلاهایش یک لحظه از ذهنم دور نمی‌شد. شب حادثه او مهمان ما بود. روز بعد او را به بهانه رساندن به خانه‌شان سوار ماشین کردم و پس از طرح دوباره مشکل مالی‌ام، از او خواستم طلاهایش را به من بدهد که نپذیرفت.در همین موقع با هم دعوا کردیم و مشاجره‌مان بالا گرفت. من هم در مکانی خلوت خودرو را متوقف و با روسری خفه‌اش کردم.

متهم به قتل تصریح کرد: با قیچی طلاهایش را بریدم و سرقت کردم. بعد ازآن به سمت رودخانه‌ای در حاشیه شهرستان اسلامشهر رفتم و جسد را داخل رودخانه انداختم. بعد به خانه بازگشتم و در این چند روز سکوت کردم.

در این مرحله با اعتراف‌های تکاندهنده متهم، روز چهارشنبه کارآگاهان جنایی همراه بازپرس ویژه قتل دادسرای اسلامشهر و ماموران بررسی صحنه جرم حوالی رودخانه موردنظر رفتند و در بررسی آنجا روسری مقتول و بخشی از وسایلش را کشف کردند. تلاش امدادگران آتش‌نشانی برای یافتن جسد ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها