«لئوناردو دی‌کاپریو» تاکنون شش باز نامزد دریافت جایزه اسکار شده و به تازگی از یک استودیو فیلم‌سازی روس پیشنهاد بازی در نقش «لنین» را دریافت کرده است. او همچنین گفته که مایل است نقش «پوتین» را نیز بازی کنید.
کد خبر: ۸۷۶۰۸۳
دی‌کاپریو، لنین می‌شود + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایندپندنت، دی‌کاپریو در نقش جدید در فیلم «برخاسته از گور» آنقدر خوش درخشیده که توجه روس‌ها را نیز به خود جلب کند. او امیدوار است که این بار بتواند طلسم نگرفتن جایزه اسکار را بشکند.

لئونارد دی‌کاپریو در اوایل ماه جاری میلادی اسامی تمام شخصیت‌های معروف روس را که وی تمایل دارد روزی نقششان را بازی کند، فهرست کرد. در فهرست وی، نام پوتین و راسپوتین نیز دیده می‌شود.

او پیش از انتشار فهرستش گفته بود که «به نظرم باید فیلم‌های بسیار بیشتری در مورد تاریخ روسیه ساخته شود، چرا که بسیاری از داستان‌های آن‌ها مانند داستان شکسپیر ارزش دارد. این داستان‌ها می‌توانند برای بازیگران جذاب باشد.» او حتی نام لنین به عنوان یکی دیگر از افراد مشهور را در فهرستش ذکر کرد.



از جهتی بخت با این بازیگر 41 ساله یار بود، زیرا استودیوی فیلم‌سازی «لنین فیلم» پس از مطالعه نظرات کاربران، به ستاره فیلم «برخاسته از گور» (Revenant) پیشنهاد بازی در نقش ولادیمیر لنین در فیلمی جدید را پیشنهاد داد.

والری کارلوف، سخنگوی لنین فیلم در گفتگو با رادیو بالیتکا گفت: «فیلم ساختن همیشه جذابیت خاص خودش را دارد. از طرفی چهره دی‌کاپریو در جوانی‌اش با چهره لنین مقایسه می‌شود. ما فضا و امکانات لازم برای بازسازی دوران انقلاب را داریم.»



دی‌کاپریو شش بار تاکنون نامزد دریافت اسکار شده است. نه تنها او به بازی در نقش لنین علاقه دارد، که از نظر چهره هم این دو شباهت‌های زیادی با هم دارند.

استودیوی فیلم‌سازی لنین یکی از با سابقه‌ترین استودیوهای این کشور محسوب می‌شود. قدمت این استودیو به سال 1914 میلادی بازمی‌گردد، یعنی زمانی که ارتش در سن پترزبورگ در حال فیلم‌سازی بود. در آن سال‌ها به این استودیو «کمیته فیلم سن پترزبورگ» گفته می‌شود که دارای 68 سالن سینما در این شهر نیز بود.

منبع: فرادید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها