سرقت‌ پمپ بنزین اتومبیل در لباس ماموران امداد خودرو

سارقان حرفه ای شمال تهران دستگیر شدند + عکس

مجری قلابی برنامه رادیویی که به بهانه برنده شدن در مسابقه رادیویی، طعمه‌های خود را مقابل دستگاه‌های عابربانک می‌کشاند و حساب آنها را خالی می‌کرد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۷
مجری قلابی رادیو، حساب‌های بانکی را خالی می‌کند

به گزارش جام‌جم ، روزهای پایانی هفته گذشته، مردی با حضوردرپلیس فتای استان خراسان رضوی از مجری قلابی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

مالباخته در اظهاراتش گفت: روز گذشته مردی با من تماس گرفت و خود را مجری یک برنامه رادیویی معرفی کرد و مدعی شد در قرعه‌کشی مسابقات پیامکی برنامه‌شان برنده شده‌ام. همچنین مرا دعوت کرد در یکی از برنامه‌های رادیو که زنده اجرا می‌شود، حاضر شوم. با توجه به این که صدای او شبیه مجری برنامه رادیویی بود، مطمئن شدم از همان برنامه با من تماس گرفته‌اند. مجری قلابی از من خواست برای دریافت جایزه سه میلیون تومانی ام به خودپرداز مراجعه کنم.

وی اضافه کرد: وقتی طبق خواسته او عمل کردم و مقابل دستگاه خودپرداز رفتم، مرد جوان با من تماس گرفت و خواست ابتدا زبان دستگاه را عوض کنم و مرحله به مرحله هر چه او می‌گوید، انجام دهم. بعد از من خواست چهار رقم آخر شماره تلفن همراهم را روی دستگاه ثبت کنم، غافل از این که او با استفاده از چهار شماره تلفنم از آن به‌عنوان رمز دوم کارتم استفاده کرده و به جای این‌که سه میلیون تومان به حسابم واریز کند هشت میلیون تومان موجودی حسابم را برداشت کرده است.

مالباخته تصریح کرد: بعد از آن هرچه با شماره تلفن مجری برنامه رادیویی تماس گرفتم، خاموش بود؛ بنابراین با شماره برنامه رادیویی تماس گرفتم که متوجه شدم آن مجری با من تماس نگرفته و مردی که با جا زدن خود به جای آن مجری فریبم داده و پول هایم را دزدیده، کلاهبردار بوده و مجری ای قلابی است .

همزمان با تشکیل پرونده قضایی،جست وجوی پلیس برای دستگیری مجری قلابی رادیو آغاز شد تا این که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی ازیک مجری قلابی به اتهام کلاهبرداری شکایت کردند. با تحقیق ازاین افراد مشخص شد از آنها نیز مانند نخستین شاکی کلاهبرداری شده و در دام همان مجری قلابی رادیو افتاده‌اند. نتایج تحقیقات نشان می‌داد مجری قلابی از دو تا پنج میلیون تومان موجودی حساب این شاکیان را خالی کرده است .

با افزایش این شکایت‌ها روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. تحقیقات تکمیلی برای شناسایی و دستگیری مجری قلابی کلاهبردار ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها