پسر 23 ساله که از رفتارهای برادر معتادش خسته شده بود، او را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند.
کد خبر: ۸۷۳۷۸۱
اعتراف به قتل برادر معتاد

به گزارش جام‌جم ، ساعت 7 عصر شنبه مردی هراسان در تماس با پلیس از نزاع خونین دو پسرش در خانه خبر داد. دقایقی بعد گشت کلانتری 116 مولوی برای بررسی موضوع به خانه مرد میانسال حوالی میدان شوش رفت. ماموران پس از ورود به خانه با جسد غرق در خون پسر جوانی روبه‌رو شدند.

با اعلام موضوع به تیم جنایی، تحقیقات برای مشخص شدن علت قتل و شناسایی قاتل آغاز شد. پزشک جنایی با معاینه جسد، علت مرگ پسر 34 ساله را اصابت چاقو به سینه و گردن او اعلام کرد. در ادامه پدر مقتول، پسر 23 ساله‌اش به نام ایوب را به‌عنوان قاتل معرفی کرد.

پسر 23 ساله که در خانه حضور داشت به ماموران گفت: برادرم سعید از چند سال قبل به موادمخدر اعتیاد داشت. او بیکار بود و خرج موادش را از خانواده می‌گرفت. در این مدت همیشه در خانه ما دعوا بود و برادرم خانواده را بسیار اذیت می‌کرد.

پسر قاتل ادامه داد: ساعتی قبل سعید برای تهیه پول مواد دعوا راه انداخت و به پدر و مادرم توهین کرد. دیگر تحمل رفتارش را نداشتم و با او درگیر شدم. چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و چند ضربه به او زدم که جانش را از دست داد. نمی‌خواستم او را به قتل برسانم و قصد ادب کردنش را داشتم.

با اعترافات قاتل 23 ساله به قتل برادر معتادش، او با دستور قاضی ایلخانی، بازپرس ویژه قتل تهران بازداشت و به اداره قتل پلیس آگاهی منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها