۲ قاچاقچی دستگیر شدند

درگیری مسلحانه در دریا

رئیس کلانتری 112 ابوسعید گفت: فردی که با همکاری اعضای خانواده،‌ مواد مخدر به تهران منتقل می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۷۳۵۴۱
انتقال مواد مخدر به تهران با همکاری اعضای خانواده + عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ کیومرث حسنوند گفت: با هوشیاری مامورین تجسس این یگان به منظور ارتقاء امنیت حوزه استحفاظی و در حین انجام ایست و بازرسی مقطعی به یک دستگاه خودروی پراید که از استان های جنوب شرقی کشور به مقصد تهران در حرکت بوده مشکوک که با بررسی دقیق و بازرسی از داخل خودرو میزان تقریبی دو کیلو و 70 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید.

رئیس کلانتری 112 ابوسعید افزود: متهم به منظور برانگیخته نشدن ظن مامورین به همراه همسر و فرزندانش و با عنوان مسافر قصد رساندن محموله را به مقصد داشته که با هوشیاری مامورین دستگیر گردید.

سرهنگ حسنوند در پایان با اشاره به اینکه رویکردها و شیوه های ارتکاب جرم بصورت روزمره دستخوش تغییر شده و مجرمین هر بار با شگردهای نوینی دست به اعمال مجرمانه می زنند بر هوشیاری و تیز بینی پلیس را به عنوان یکی از ضرورت های موفقیت در برقراری امنیت برای مردم دانستند.

متهم به هویت «ج.ل» با تکمیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مقامات قضایی گردیده و در این خصوص یکدستگاه خودروی پراید متعلق به وی نیز توقیف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها