سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان

مهار آتش سوزی کارگاه کارگاه ام.دی.اف تخته های چوبی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهرداری تهران از آتش‌سوزی وسیع در گاراژی به مساحت 2000 مترمربع در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۸۰۲
حریق گسترده در خیابان ولیعصر

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی ددراین‌باره گفت: در ساعت 14:15 امروز یک مورد حادثه حریق به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان، پنج ایستگاه را به همراه تانکر آب و تجهیزات اطفای حریق به محل حادثه واقع در میدان راه‌آهن ابتدای خیابان ولیعصر (عج) اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان از اولین ایستگاه حدود سه دقیقه بعد خود را به محل حادثه رساندند، گفت: این گاراژ حدود 2000 مترمربع مساحت داشت و داخل آن چندین غرفه مختلف صافکاری، چوب‌بری، نقاشی ماشین، مکانیکی و ... قرار داشت که حریق از یک کارگاه چوب‌بری به مساحت 40 مترمربع آغاز شده و پس از سرایت به سقف شیروانی این گاراژ حدود 400 مترمربع از سقف را نیز در بر گرفته بود.

ملکی با بیان اینکه حدود 60 خودرو نیز در این گاراژ پارک شده بود، گفت: آتش‌نشانان از دو جهت وارد عملیات شده و یک گروه از حیاط و گروهی دیگر از پشت بام اطفای حریق را آغاز کرده و موفق شدند از سرایت آتش به قسمت‌های دیگر و خودروهای پارک شده جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهرداری تهران با بیان اینکه دقایقی بعد آتش‌نشانان موفق به اطفای کامل حریق شدند، گفت: در جریان این حادثه علیرغم خسارت مادی بالا، مورد مصدوم و فوتی نداشتیم.

به گفته وی علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها