سخنگوی نیروی انتظامی از برخورد ناجا با اقدامات خارج از مدار قانون در وقایع پس از اعدام شیخ نمر در کشور خبر داد و از شهروندان خواست تا احساسات خود را کنترل و مدیریت کنند.
کد خبر: ۸۶۹۵۰۸
دستگیری 50 نفر در وقایع سفارت عربستان

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به تجمع غیرقانونی روز گذشته برخی مقابل سفارت عربستان و حمله تعدادی از این افراد به سفارتخانه این کشور اظهار کرد: شب گذشته تعدادی از معترضین به اعدام شهید آزاده شیخ نمر در کشور عربستان مقابل سفارت تجمع کرده و تعداد قلیلی از این افراد به سفارت عربستان تعرض کردند که با حضور ماموران پلیس این موضوع خاتمه یافت.

وی با بیان اینکه حدود50 نفر در شب گذشته توسط پلیس دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد به مراجع قضایی تحویل شدند تا اقدامات لازم درباره آنان انجام شوند.

سخنگوی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس نیز همراه و هم‌صدا با آزادگان این اقدام غیرانسانی، غیر دینی و عاری از اخلاق رژیم آل سعود را محکوم می کند، گفت: اما باید تاکید کنم که همگان می بایست بر مدار قانون حرکت کنند و از این رو پلیس با هر رفتار غیرقانونی و خارج از این مدار برخورد می کند.

منتظرالمهدی از شهروندان خواست که احساسات خود را کنترل و مدیریت کرده و با بصیرت و هوشمندی درباره این ماجرا موضع‌گیری کنند.

سخنگوی نیروی انتظامی اضافه کرد: شهروندان می بایست از راه‌ها و فرصت‌های قانونی برای اعتراض خود استفاده کرده و از اقدامات نظیر آنچه که شب گذشته رخ داد پرهیز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها