پیام رییس جمهوری به مناسبت شهادت شیخ نمر باقر النمر:

اقدام غیر اسلامی دولت عربستان دامن زدن به تروریسم و افراط است

اعدام شیخ نمر در عربستان حادثه‌ای غیرقابل تحمل برای جهان اسلام به‌شمار می‌رود و باید پرسید در کجای دنیا، اعدام، پاسخ دانشمندان و علمای دینی است؟
کد خبر: ۸۶۹۲۸۳
زلزله مهیب سیاسی در انتظار عربستان

سوال اساسی این است دنیایی که ادعای آزادی بیان دارد و در بیانیه حقوق‌بشر بحث آزادی مذهب را مطرح می‌کند آیا جوابی برای اقدامات عربستان دارد و آیا این رفتار را متناسب با بیانیه حقوق بشر می‌داند؟ چرا سازمان‌های بین‌المللی در این زمینه سکوت کرده‌اند؟ چگونه است که آمریکایی‌ها بعد از کشته شدن تروریست معروف «زهران علوش» اشک تمساح می‌ریزند، اما در مقابل این فاجعه سکوت کرده‌اند؟!

دنیا بداند قطره‌قطره خون شیخ نمر تبدیل به رودخانه‌ای عظیم خواهد شد که کاخ آل‌سعود را تهدید خواهد کرد و با این اقدام، آل‌سعود خود را به ورطه هلاکت انداخت. دنیا خواهد دید که این حادثه در ذات خود قیام‌های پی در پی به همراه خواهد داشت چون ریختن خون مظلوم بر زمین، بنیاد حکومت ظالمان را فرو خواهد ریخت و حالا که دستان آل‌سعود به خون بی‌گناهان آلوده شده، بداند که در آینده انتقام سختی از آنها گرفته خواهد شد. کشتن عالمی در بند نشانگر ضعف قدرت‌های پوشالی است و شهادت آیت‌الله شیخ نمر نشان اوج ذلت و درماندگی آل‌سعود بوده و بدون هیچ تردیدی این خاندان باید منتظر انتقام الهی و واکنش شدید آزادگان دنیا باشد.

بدون هیچ شک و تردیدی این حادثه سر آغاز اتفاقات بزرگ خواهد بود و در آینده نه‌چندان دور زلزله مهیب سیاسی در عربستان رخ خواهد داد. خون شیخ نمر، خون مظلوم بود و آل‌سعود باید پاسخ درخوری برای این اقدام خود دریافت کند که انتظار داریم علمای اهل سنت، شیعه و همه کسانی که بلندگو و رسانه‌ای در اختیار دارند، در مقابل این جنایت فریاد برآورند و برای انتقام‌گیری از خون ایشان اقدام کنند.

علیرضا سلیمی

نماینده مجلس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها