شهید نمر باقر النمر که توسط آل سعود ظالمانه امروز اعدام شد، در نخستین واکنشش پس از تأیید حکم اعدامش توسط آل سعود طی نامه ای به مادرش گفته بود که "همواره خدا بهترین را برای ما برمی‌گزیند."
کد خبر: ۸۶۹۰۵۱
نامه شهید باقر النمر به مادرش قبل از اعدام شدن

به گزارش جام جم آنلاین، شیخ باقر نمر النمر، روحانی شیعه عربستانی که امروز (شنبه) در اقدامی ظالمانه به دست آل سعود اعدام شد، از چند سال پیش به اتهامات واهی و ساختگی تحت بازداشت و محاکمه صوری قرار گرفت.

وی که مدافع حقوق مردم عربستان بود در نامه‌ای به مادرش خداوند را به خاطر همه چیز سپاس گفته و تاکید کرده بود که خودش را تسلیم مشیت الهی کرده است.

متن این نامه به این صورت است: به مادر صبورم ام جعفر؛ در هر حال خداوند را سپاس می‌گویم؛ مادرم خداوند را به خاطر هر چه که در تقدیر ما نهاده است شکرگزار باش. تقدیر الهی بهتر از تقدیر ماست و انتخابش بهتر از انتخاب ماست. ما چیزی را انتخاب می‌کنیم اما همواره خدا بهترین را برای ما برمی‌گزیند. ما چیزی را می‌خواهیم و به خدا می‌گوییم که آنچه که خیر است برای ما پیش بیاور. خداوند پاک و منزه است و هیچ کسی در این دنیا جز با مشیت الهی نمی‌تواند حرکتی بکند، هیچ چیزی از چشم و اراده خدا پوشیده نیست. مادر همین کافی است؛ مادامی که امور مقابل چشم و تحت اراده خدا باشد همین کافی است. همین برای ما کافی است. خداوند تو را حفظ کند و در پناه خود نگهدارد و خداوند همگان را حفظ کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها