حادثه تلفات جانی نداشت

آتش سوزی تانکر در ارتفاعات توچال

یک دستگاه وانت ‌نیسان به دلایل نامعلومی در شهرستان سیمرغ طعمه حریق شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۳
آتش‌ سوزی وانت ‌نیسان در شهرستان سیمرغ + عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، عصر امروز قسمت بار وانت‌نیسان به دلایل نامعلوم به آتش کشیده شد.

مسئول اداره آتش‌نشانی شهر کیاکلا گفت: این حادثه در میدان ولی‌‌عصر (ع) این شهر رخ‌ داده است که بعد از اطلاع از حادثه مأموران آتش‌نشانی خود را به محل حادثه رساندند.

امین عبدی با بیان اینکه حضور به‌موقع مأموران آتش‌نشانی در صحنه حادثه و انجام عملیات مهار حریق، اظهار کرد: هیچ‌گونه خسارت جدی به خودرو حادثه‌دیده وارد نشده و فقط خسارت جزیی به چادر این ماشین وارد شده است.

وی افزود: بار این خودرو شامل مواد غذایی بوده که پس از بررسی‌ها تخصصی به‌عمل‌آمده از این خودرو هیچ‌گونه مشکلی در سیستم سوخت‌رسانی بنزین و گاز نداشته و احتمالاً یک عامل خارجی سبب این حریق شده است.

عبدی با انتقاد از فعالیت ضعیف اپراتور دوم تلفن همراه در شهرستان سیمرغ، بیان کرد: در صورت تماس با خطوط ایرانسل با سامانه 125 حتی اگر از داخل ایستگاه آتش‌نشانی باشد، به ادارات آتش‌نشانی شهرستان‌های هم‌جوار متصل خواهید شد که این مورد قبول ما نیست.

وی ادامه داد: ایرانسل باید یک محدوده مشخص را برای شهرستان سیمرغ تعریف کند که با پیگیری‌های صورت‌گرفته این کار انجام‌ نشده است و شرکت ایرانسل نیز جواب خاصی ارائه نمی‌کند.

مسئول اداره آتش‌نشانی شهر کیاکلا با اعلام اینکه با پایگاه‌های آتش‌نشانی شهرهای هم‌جوار هماهنگی‌های لازم به‌عمل‌آمده تا در صورت بروز مشکل و تماس از محدوده شهرستان سیمرغ خیلی سریع به آتش‌نشانی اطلاع دهند، افزود: این مشکل سبب ایجاد یک وقفه 10 تا 30 ثانیه‌ای می‌شود که این زمان کم برای آتش‌نشانان بسیار حیاتی است.

عبدی در پایان گفت: اگر در حادثه‌ای دسترسی به تلفن ثابت و خطوط همراه اول وجود نداشته باشد باعث ایجاد مشکلات جدی می‌شود.

حضور به موقع مأموران آتش‌نشانی در صحنه تقدیر و تشکر مردم را در پی داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها