دو مرد جوان که در دستبرد مسلحانه به طلافروشی در شهر مشهد، مرد طلافروش را از پای درآورده بودند، با حکم قضات دادگاه کیفری به قصاص، حبس و شلاق محکوم شدند.
کد خبر: ۸۶۸۶۴۰
قصاص و حبس در انتظار عاملان سرقت از طلا فروشی

به گزارش جام‌جم ، این دو متهم ششم آبان امسال به طلافروشی در خیابان مفتح، 30 متری طلاب مشهد دستبرد زدند و با از پای درآوردن طلافروش 34 ساله با ضربه چاقو با سرقت طلاها گریختند.

تحقیقات پلیس نشان می‌داد که سارقان به صورت خود ماسک آلودگی هوا زده و کلاه لبه‌دار به سر داشتند. بعد از نیم ساعت از زیر کاپشن‌های خود دو سلاح کلت و وینچستر بیرون آورده و با کشتن طلافروش، دو کیلو طلا دزدیده‌اند. آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و چند روز بعد دستگیر شدند. حامد و علیرضا با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و به این سرقت مرگبار اعتراف کرده و روانه زندان شدند. چند روز پیش این دو متهم در دادگاه کیفری محاکمه شده و به این سرقت مرگبار اعتراف کردند.

متهمان پس از آخرین دفاع به زندان بازگشتند و قاضی شعبه و مستشاران دادگاه وارد شور شدند و متهم ردیف اول پرونده را به اتهام قتل طلافروش به قصاص و بابت همدستی در سرقت مسلحانه طلافروشی به حبس و شلاق و متهم ردیف دوم پرونده را نیز به اتهام معاونت در قتل به حبس و از بابت مشارکت در سرقت به حبس و شلاق محکوم کردند. این در حالی است که با اعتراض متهمان به رای صادره، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها