کارشناسان در گفت‌وگو با جام‌جم راهکارهای رفع آلودگی هوا را نقد می‌کنند

آلودگی هوا فعلا در اولویت نیست

شاخص آلودگی هوا، ۱۵۹ شد

هوای تهران همچنان ناسالم است

معاون نظارت و پایش سازمان حفاظت از محیط زیست استان تهران از افزایش غلظت آلاینده‌ها برای امروز(چهارشنبه) خبر داد و گفت: شاخص های آلودگی هوا عدد ۱۵۹ را نشان می دهد که شرایط ناسالم برای همه است.
کد خبر: ۸۶۸۴۲۳
هوای تهران همچنان ناسالم است

به گزارش جام جم آنلاین ، محمد رستگاری گفت: عدد شاخص‌های آلودگی هوا نسبت به روزهای گذشته افزایش پیدا کرده که امیدواریم با ورود موج ناپایداری در ساعت های آینده شاهد کاهش غلظت آلاینده ها باشیم.

وی افزود: ایستگاه سوهانک با نمایش عدد 238 آلوده ترین نقطه پایتخت محسوب می‌شود و مردم استان تهران در چنین شرایطی باید از عبور و مرور در نقاط آلوده و مراکز شهر خودداری کنند و به تمهیدات اندیشیده شده توجه داشته باشند.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران درباره این پرسش که مردم تا چه زمانی باید چشم انتظار رفع آلودگی هوای استان تهران و کلانشهرها باشند؟ گفت: امیدواریم با ورود موج ناپایداری‌ها از ساعات پایانی امروز، شاهد کاسته شدن غلظت آلاینده ها باشیم.

رستگاری تصریح کرد: یکی از مهمترین علت‌های آلودگی هوای استان تهران پدیده وارونگی دما است که به علت عدم وزش باد و بارندگی و عوامل متعدد در کلانشهرها و بویژه استان تهران بر غلظت آلاینده ها افزوده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها