بنیامین نتانیاهو دو روز پس از سخنرانی اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان به اظهارات سیدحسن نصرالله مبنی بر انتقام‌گیری از رژیم صهیونیستی به خاطر ترور «سمیر قنطار» واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۶۸۲۳۲
واکنش نتانیاهو به سخنان اخیر سیدحسن نصرالله

به گزارش جام جم آنلاین، سیدحسن نصرالله روز یکشنبه در سخنانی به مناسبت مراسم هفت شهادت «سمیر قنطار» با بیان اینکه «پاسخ ترور قنطار بی تردید در راه است»،‌ گفته بود: به منطقه مرزی، از شهرک «ناقوره» تا آخرین موضع اسرائیلی‌ها در بلندی‌های اشغالی جولان بنگرید. سربازان دشمن کجا هستند؟ آیا مانند موش‌های صحرایی مخفی شده در سوراخ‌هایشان، نیستند؟.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه اسرائیلی‌ها همان گونه که امروزه نگران هستند، باید در داخل و خارج نگران باشند، اظهار داشت: سر و صداها هیچ فایده نخواهد داشت. اگر کسی در محاسباتش اشتباه کرده، آن طرف اسرائیل است نه ما.

روزنامه اسرائیلی جروزالم پست نوشت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در اولین واکنش به اظهارات سیدحسن نصرالله گفت که این رژیم به هرگونه حمله‌ای پاسخ خواهد داد.

نتانیاهو در این باره تصریح کرد: «دشمنان ما باید بدانند که ما به شدت هرگونه حمله‌ای به خودمان را تلافی خواهیم کرد».

این اظهارات در حالی مطرح شده که چند روز قبل، وزیر جنگ رژیم صهیونستی هم به حزب‌الله لبنان درباره تلافی «ترور قنطار» هشدار داده بود اما نیروهای مقاومت به ویژه شخص نصرالله بدون توجه به این اظهارات تاکید کرده که انتقام‌جویی در راه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها