حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در گفتگو با جام جم آنلاین:

صدا و سیما در خط مقدم اطلاع رسانی 9 دی و انتخابات بوده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت حماسه ملی روز 9 دی و تبیین شرایط فعلی کشور، از صدا و سیما به عنوان رسانه خط مقدم و طلیعه دار اطلاع رسانی یاد کرد و خواستار نشاط اجتماعی و روشنگری سیاسی در آستانه انتخابات شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۶
صدا و سیما در خط مقدم اطلاع رسانی 9 دی و انتخابات بوده است

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین گفت: دشمن در سال 88 با برنامه‌ریزی قبلی و با فریب برخی از افراد زود باور زمینه را برای آشوب فراهم کرد و اهانت‌های ناشایستی علیه بنیانگذار انقلاب و ارزش‌های اسلامی روا داشتند ولی مردم فهیم ایران بار دیگر به صحنه آمدند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، توطئه های آنان را نقش برآب کردند.

وی با تاکید بر اینکه تقلب در انتخابات بهانه فتنه‌گری بود، افزود: انتخابات سال 88 در فضای سالم برگزار شد ولی منافقان فرصت طلب از قبل شایعه تقلب را در بین مردم پخش کردند و برخی خواص یک سری مسائل غیر واقعی را به جوانان القا کردند که سرآغاز حرکت ناجوانمردانه و توهین به مقدسات اسلام شد.

موسوی لارگانی تصریح کرد: راهپیمایی عظیم و تاریخ ساز مردم در 9 دی، کشور و نظام ایران را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه کرد و پایه‌های انقلاب مستحکمتر شد. باید این حماسه تا آخر عالم و تا زمانی که ایران اسلامی برپاست هر ساله باشکوه‌تر از قبل برگزار شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس نهم با اشاره به شرایط خاص منطقه و حضور تکفیری‌ها و گستاخی آل سعود گفت: ما امسال دو آزمون انتخاباتی و تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری را پیش رو داریم. با توجه به تبلیغات منفی استکبار جهانی و فرصت طلبی برخی افراد معاند در داخل کشور، ملت ایران باید باشکوهتر از گذشته به میدان بیایند تا نقشه فتنه گران خنثی شود.

موسوی لارگانی با تاکید به ضرورت حضور یکپارچه مردم در انتخابات تصریح کرد: چشم طمع دشمنان خارجی به این نظام دوخته شده است و تنها سدی که مقابل خود می بینند ولایت فقیه است. ملت باید آگاه باشند و به نمایندگانی رای دهند که خدمتگزار نظام باشند و در راستای فرمایشات رهبر حرکت کنند. زیرا برای این انقلاب هزینه‌های سنگینی پرداخت شده است و مجاهدان زیادی در این راه جان دادند تا ما بتوانیم آسوده زندگی کنیم.

رضا گلین شریف دینی -خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها