مرد جنایتکار که همسرش را به قتل رسانده بود، در زندان قزوین به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۴۸
مرد همسرکش در زندان قصاص شد

به گزارش جام‌ جم ، در نخستین روز اردیبهشت سال 89 ماموران پلیس شهر الوند در قزوین از مرگ مشکوک زنی در خانه‌اش با خبر شدند. تیم جنایی پس از حضور در محل با جسد زن جوان در حالی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود روبه‌رو شد. شوهر این زن که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، در جریان تحقیقات گفت: امروز برای کاری به گیلان رفته بودم که پس از بازگشت با جسد زنم در حالی که خودکشی کرده بود روبه‌رو شدم.

تحقیقات کارآگاهان نشان داد، جراحات خودزنی نیست و به احتمال قوی این مرد دروغ می‌گوید، به همین دلیل به بازجویی از او ادامه دادند که متهم این بار ادعا کرد، وقتی به خانه آمدم، مردی در خانه حضور داشت. بر سر این موضوع با همسرم درگیر شده و او را کشتم.

بررسی این اعترافات نیز نشان داد، متهم دروغ می‌گوید . سرانجام مرد جنایتکار لب به اعتراف گشود و گفت: اختلافاتی که با خانواده همسرم داشتم. روز حادثه بر سر همین اختلافات با همسرم درگیر شدم و او را کشتم. بعد از قتل، طلاهایش را برداشتم و به برادر معتادم دادم و او را در منطقه باراجین به داخل دره‌ای پرت کردم تا قتل را به گردن او بیندازم. مرد 28 ساله پس از محاکمه به قصاص محکوم شد که حکم قصاصش در دیوان عالی کشور تائید شد. صبح دیروز مرد جنایتکار به دار مجازات آویخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها