سارق زورگیری وقتی خود را در محاصره پلیس دید، برای فرار با تهدید چاقو دختر 14 ساله را به گروگان گرفت.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۸
گروگان گرفتن دختر 14 ساله برای فرار از محاصره

به گزارش جام‌ جم ، شامگاه شنبه مردی در تماس با پلیس مشهد از زورگیری دو سرنشین یک دستگاه پراید از مردی در بلوار وکیل‌آباد مشهد خبر داد. در ادامه تیمی از ماموران گشت پلیس مشهد راهی محل مورد نظر شده و از دو سارق زورگیر خواستند تسلیم شوند. یکی از سارقان با سوار شدن به خودروی پرایدی که پلاک آن را پوشانده بود، از محل فرار کرد اما همدستش وقتی خود را در محاصره پلیس دید، با چاقو به سمت دختر 14 ساله‌ای که همراه پدرش در حال عبور از محل بودند، رفت و او را به گروگان گرفت.

او ماموران را تهدید می‌کرد اگر راه را برای فرار او باز نکنند دختر نوجوان را با چاقو به قتل می‌رساند. ماموران در ابتدا سعی کردند با صحبت مرد گروگانگیر را مجبور به تسلیم شدن کنند، اما وقتی او گروگانش را رها نکرد، برای نجات جان دختر 14 ساله وارد عمل شده و متهم را دستگیر کردند.

متهم که از دزدان سابقه‌دار است، پس از دستگیری با اعتراف به چند فقره زورگیری در خیابان‌های مشهد، ادعا کرد همدستش در مخفیگاهشان در بلوار 17 شهریور مخفی شده است.

ماموران بلافاصله راهی خانه مورد نظر شده و ساعت 5 صبح دیروز متهم را در حال مصرف موادمخدر دستگیر کردند.

سردار بهمن امیری‌مقدم، فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی در این باره گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری طلا و اموال قیمتی کشف شد که متهمان به سرقت آنها اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به طرح شکایت‌هایی درباره زورگیری دو جوان پراید سوار در بلوار وکیل‌آباد مشهد، تحقیقات در این باره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها