فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از عملیات رهایی گروگان، توسط ماموران انتظامی این شهرستان در کمتر از سه ساعت خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۴۴۰
گروگان در کمتر از سه ساعت نجات یافت

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به پاسگاه انتظامی «شهردراز» و اعلام یک مورد آدم ربایی در کارگاه قالیشویی یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع به واحدهای تابعه ابلاغ، بررسی موضوع در دستور کار واحدهای گشتی انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه ماموران با حضور در محل مشخص شد که آدم ربایان چهار نفر بوده و با یک دستگاه خودرو سواری پراید به قالیشویی مراجعه و با استفاده از اسلحه اقدام به ربودن یکی از کارگران کرده اند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله با استفاده از تمامی توان جهت شناسایی خودرو مذکور همزمان با اجرای طرح مهار اقدام شد که خودرو مورد نظر در کمتر از سه ساعت با چهار سرنشین در ورودی شهرستان شناسایی و در اقدامی هماهنگ توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به دستگیری متهمان در این عملیات، افزود: در تحقیقات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهمان به ارتکاب آدم ربایی اعتراف و علت آن را انگیزه های شخصی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیلیان گفت: ماموران در ادامه این عملیات پس از شناسایی محل اختفای فرد ربوده شده، وی را نیز آزاد کردند.

این مسئول انتظامی در پایان ضمن اشاره به کشف تعداد یک قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه چاقو، یک قوطی اسپری دفاع شخصی، یک چوب دستی و یک عدد شوکر برقی از متهمان که در آدم ربایی از این ابزار استفاده کرده بودند، گفت: پس از تشکیل پرونده متهمان به همراه ابزار مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شهروندمسئول
-
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
باسلام واحترام عرض ادب دارم به خدمت ضابطین قضایی و مراجع قضایی واقعاجای تشكراست امنیت شهرواستان وجامعه رابه خوبی انجام میدهندنگذارید این مجرمین بالفطره دراجتماع باشندواین انگل هابایدازجامعه برداشته شوند ونابودگردند.اگرتوبه نكردند ای شرورهای بدبخت ادمای نادان چرادست به این كارمیزنید ایا واقعاخودتان پسر/برادر/خواهر/عمو/دایی/وغیره...ندارید كه این كارراانجام میدهید همه اش بخاطرپول یااموال یاموادمخدر.پس كرامت وارزش وحرمت وشخصیت انسانی كجارفت بازهم تاكیددارم به مراجع قضایی وانتظامی جمهوری اسلامی ایران اگرمجرمان ازاعمالشان پریشان كننده و زشتشان ندامت وپشیمان نشدند توبه نكردند باید از جامعه طرد شوند ارادتمندشماشهروندمسئول التماس دعادارم .وسلام علیكم ورحمته الله بركاته.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها