نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی با طرح چهره‌های جدید برای مجلس خبرگان رهبری خواب‌های آشفته می‌بینند گفت:‌ شأن و منزلت و موقعیت مجلس خبرگان در حد ورودهای سیاسی و جناحی نیست.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۹
برخی برای مجلس خبرگان رهبری خواب‌های آشفته می‌بینند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا باهنر در کنگره جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی، جایگاه و منزلت مجلس خبرگان را جدا از مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: موقعیت مجلس شورای اسلامی به گونه ای است که اصلاح طلب، اصولگرا و معتدل دارد و بالاخره می توانیم با هم کار کنیم، اما جایگاه مجلس خبرگان ورای آن است و لذا جای این شوخی‌ها نیست.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد:‌ مجلس خبرگان نباید وارد بحث های سیاسی و جناحی و «تو بگو و من بگو» شود، لذا اگر در جاهایی کسانی بخواهند با طرح چهره های جدید برای این مجلس مهم خواب‌های آشفته ببینند، امیدواریم با همت شما این خواب‌ها تعبیر نشود.

وی خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان باید در شأن و موقعیت خود بماند و مقتدرتر و قوی‌تر از گذشته پشتوانه نیرومندی برای ولایت فقیه باشد.

هشدار باهنر به دشمنان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پخش گزارش تسهیلات موشکی ایران در عمق 500 متری زمین از تلویزیون تصریح کرد: اگر دشمن حماقت و دیوانگی کند، آن زمان بدون هشدار قبلی اتفاقاتی خواهد افتاد که خودشان هم تعجب کنند.

محمدرضا باهنر در کنگره جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با اشاره به تحریم های خشونت‌بار دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به رغم این اقدامات امروز ما بیشترین، سریع‌ترین و پرحجم‌ترین پیشرفت ها را در تجهیزات نظامی داشته ایم.

وی به پخش گزارش شهر موشکی خبرگزاری صدا وسیما و جاسازی موشک های ایرانی در عمق 500 متری زمین اشاره کرد و گفت: فقط ذره ای از این تجهیزات نشان داده شد چرا که مصلحت نیست بسیاری دیگر را علنی کنیم، لذا خیالتان قرص و محکم باشد که ان‌شاءالله هیچ دشمنی حماقت و دیوانگی نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها