فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آخرین سری موشک‌های پیشرفته‌ای که در اختیار داریم، قدیر است اما این موشک‌ها ارتقاء خواهد یافت.
کد خبر: ۸۶۳۳۶۹
ارتقای کروز ۳۰۰ کیلومتری قدیر در دستور کار نیروی دریایی ارتش

دریادار حبیب‌الله سیاری درخصوص آخرین وضعیت تعمیر و ساخت ناوشکن‌ها از جمله ناوشکن سهند گفت: ما در این حوزه به دستاوردهای ارزشمندی دست‌ یافته‌ایم و آخرین ناوشکن ما سهند نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: اقدامی که ما اخیرا انجام داده‌ایم این است که ناوشکن‌های‌مان را به موشک‌های کروز پیشرفته تجهیز کرده‌ایم و در همین راستا نیز موشک قدیر را از وزارت دفاع تحویل گرفته‌ایم و آن را بر روی ناوشکن‌های‌مان نصب کرده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌و‌گو با تسنیم، ادامه داد: قدیر از جمله موشک‌های پیشرفته‌ای است که در اختیار داریم و اساساً چون باید امنیت را در دریا تأمین کنیم و توان دفاع از خود را داشته باشیم، باید به موشک‌هایی با برد و دقت خوب دست یابیم و امروز به این هدف رسیده‌ایم.

سیاری با بیان این مطلب که موشک‌های در اختیار ما از دقت بالا، سرجنگی خوب و قابلیت جنگال برخوردار هستند، اظهار داشت:‌ آخرین سری از موشک‌های پیشرفته‌ای که در اختیار داریم، قدیر است اما این موشک‌ها ارتقاء خواهد یافت و سال به سال به موشک‌های جدید دست خواهیم یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها