گفت‌وگوی جام‌جم با زن خانه‌داری که مسئول امداد و نجات کوهستان شد

مادر امداد ایران، پنجه در پنجه کوهستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه یک سرمایه گذار و دو راهنمای محلی گردشگری عصر سه شنبه در کلوت های شهداد گم شدند، افزود: این افراد همان شب توسط نیروهای جمعیت هلال احمر، نجات یافتند.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۱
سه گم شده در کلوت های شهداد نجات یافتند

فرشید واحدی گفت: یک سرمایه گذار غیر کرمانی به منظور بازدید از معادن نمک منطقه کلوت های شهداد به همراه دو راهنمای محلی با یک دستگاه وانت تا عمق 10 کیلومتری کلوت ها پیش رفته بودند.

وی ادامه داد: خودروی این افراد در منطقه ای معروف به تپه های تخم مرغی به دلیل فرورفتن لاستیک خودرو در خاک از حرکت می ایستد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: سه فرد گمشده با مرکز 112 به عنوان مرکز پاسخگویی اضطراری 24 ساعته امدادی هلال احمر، تماس می گیرند.

وی افزود: پایگاه امداد جاده ای کویر واقع در 75 کیلومتری شهداد به همراه تیمی از بخش شهداد با حضور بخشدار و ماموران نیروی انتظامی، بلافاصله بعد از اطلاع از گم شدن این افراد، عملیات جستجو را آغاز کردند.

وی اظهار کرد: علی رغم تاریک شدن هوا، دو تیم جستجو بعد از تلاشی سه ساعته، موفق به پیدا کردن این سه فرد گمشده شدند.افراد نجات یافته، در سلامتی کامل به سر می برند.

به گزارش ایرنا، بزرگترین ناحیه جمعیتی بیابان لوت منطقه شهداد است که کلوت های آن در جهان شهرت فراوان دارد.

کویر لوت و کلوت های شهداد به دلیل وجود ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف، مستعد سرمایه گذاری هستند.

بتازگی تمایل سرمایه گذاران نسبت به سرمایه گذاری در این مناطق افزایش یافته است.

بخش شهداد تا کرمان 95 کیلومتر فاصله دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها