بارش برف و یخبندان، روز یکشنبه مدرسه های برخی شهرهای استان های غرب و شمال غرب کشور را تعطیل کرد.
کد خبر: ۸۶۲۰۸۹
بارش برف مدارس برخی شهرهای غرب کشور را تعطیل کرد

بارش برف که از عصر شنبه یا شب گذشته در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه آغاز شد؛ کاهش شدید دمای هوا، یخبندان و لغزندگی معابر را به دنبال داشته است.

دیروز (شنبه) دمای هوا در شهرستان خوی در آذربایجان غربی به 18 درجه سانتیگراد زیر صفر و ارومیه به 9 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

با بارش برف، در شهرهای مختلف استان کرمانشاه دمای هوا پنج تا 10 درجه کاهش یافت.

در سنندج مرکز کردستان دمای هوا اکنون به صفر رسیده است.

به علت دشواری رفت و آمد و به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان، اداره های کل آموزش و پرورش این استان ها مدرسه های نوبت صبح امروز را تعطیل اعلام کردند.

مهدی محمدپور مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان غربی گفت: تمام مدارس نوبت صبح مقاطع تحصیلی نواحی یک و 2 و منطقه سیلوانا و بخش صومای برادوست ارومیه و مدارس بخش قطور شهرستان خوی در تمام مقاطع تحصیلی روز یکشنبه تعطیل است.

به علت سرمای شدید و یخبندان، روابط عمومی آموزش وپرورش آذربایجان شرقی نیز تمام مقاطع تحصیلی مدارس بخش کندوان میانه و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شهرستان اسکو، ایلخچی و شهرجدید سهند را روز یکشنبه تعطیل اعلام کرد.

بارش برف که از شنبه شب در استان کرمانشاه آغاز شده باعث تعطیلی یا تاخیر در آغاز به کار مدارس ابتدایی در روز یکشنبه در برخی شهرهای استان شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اموزش وپرورش کردستان گفت: بارش برف و سرمای هوا مدارس ابتدایی و راهنمایی سنندج، قروه، دیواندره، کامیاران، بیجار و موچش در نوبت صبح یکشنبه را به تعطیلی کشاند.

سرپرست روابط عمومی آموزش وپرورش استان همدان هم از تعطیلی تعدادی از مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه استان به علت ریزش برف در نوبت بعد از ظهر امروز خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها