کشف جسد دزد سابقه‌دار در یکی از محله‌های رشت، تیم جنایی را با معمای قتلی رو‌به‌رو کرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۶
معمای قتل دزد سابقه‌دار

به گزارش جام‌ جم ، ساعت 3 بعد ازظهر چهارشنبه ماموران کلانتری 22 رشت از کشف جسد مردی داخل یک کیسه پلاستیکی در خیابان حبیب‌زاده مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد جسد متعلق به فردی 40 ساله و از سارقان سابقه‌دار است. روی گردن و اعضای بدن جسد کشف شده آثار بریدگی دیده می‌شد. این سارق دو ماه قبل از زندان آزاد شده بود.

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به این که مقتول معتاد به مواد مخدر بوده و از مدتی پیش با همسر خود نیز متارکه کرده بود به جام‌جم گفت: یک مرد و یک زن 31 و 27 ساله که با مقتول آشنایی و ارتباط داشته‌اند به عنوان مظنون دستگیر شدند و لوازمی از قبیل یک دستگاه کنتور برق، مقداری سیم برق، یک دستگاه لپ‌تاپ، یک دستگاه جاروبرقی و چهار دستگاه ضبط صوت و 10 دستگاه گوشی سرقتی، از مخفیگاه این دو مظنون به قتل کشف شده است.

وی ادامه داد: عامل یا عاملان جنایت پس از قتل یکی از دستان مقتول را قطع کرده بودند که این موضوع حکایت از جنایت با انگیزه انتقامجویی دارد. از سوی دیگر اخباری در برخی شبکه‌های مجازی منتشر شده که صحت ندارد و با افشای راز قتل، دراین باره اطلاع‌رسانی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها