رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری 5 سارقی که در حین سرقت از یک ایستگاه هلال احمر در کیلومتر 35 جاده تهران - قم خود را از اعضای گروهک تروریستی داعش معرفی کرده بودند، جزئیات دستگیری این سارقان مسلح را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۴
عاملان دستبرد به ایستگاه هلال احمر اعضای داعش نبودند

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با تسنیم، با اعلام خبر دستگیری 5 سارق مسلحی که بامداد روز پنجشنبه اقدام به سرقت مسلحانه از یک ایستگاه هلال احمر در کیلومتر 35 جاده تهران - قم، کرده و در حین سرقت خود را از اعضای گروهک داعش معرفی کرده بودند در تشریح جزئیات دستگیری اعضای این باند اظهار داشت: ساعت یک بامداد روز پنجشنبه 12 آذرماه وقوع یک سرقت مسلحانه از ایستگاه هلال احمر در کیلومتر 35 جاده تهران - قم به پلیس اعلام شد.

وی افزود: در این سرقت مسلحانه یک خودرو آمبولانس، یک دستگاه پراید، وجوه نقد داخل ایستگاه امدادی و تجهیزات داخل ایستگاه به سرقت رفته بود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: نکته حائز اهمیت در این سرقت آن بود که سارقان مسلح در حین ارتکاب جرم و پس از گروگانگیری اعضای این ایستگاه امدادی، خود را از اعضای گروهک داعش معرفی کرده و پرسنل را به قتل تهدید کرده بودند.

محمدیان با بیان اینکه پس از متواری شدن سارقان از محل موضوع سریعاً در دست بررسی قرار گرفت، گفت: با توجه به حساسیت ایجاد شده، بررسی موضوع به اداره یکم مبارزه با سرقت مسلحانه پلیس آگاهی تهران بزرگ سپرده شد و کارآگاهان این اداره به صورت ویژه بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: به دنبال تحقیقات گسترده انجام شده، 5 متهم این سرقت در کمتر از 24 ساعت شناسایی شدند و مخفیگاه هر 5 متهم در شهرستان شهریار شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: به دنبال شناسایی اعضای این باند ساعت یک بامداد روز جمعه و دقیقاً پس از گذشت 24 ساعت ماموران پلیس اقدام به دستگیری هر 5 متهم در مخفیگاهشان کردند.

محمدیان با بیان اینکه هر 5 متهم دستگیر شده از افراد سابقه‌دار بودند، گفت: این افراد از اراذل و اوباش تحت تعقیب پلیس بودند و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که هیچ ارتباطی با گروه داعش ندارند.

وی در پایان با اشاره به میانگین سنی افراد دستگیر شده، خاطرنشان کرد: این افراد عموماً در بازه سنی 22 تا 30 سال قرار داشتند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها