زن جوان زمانیکه دید شوهرش مرتب گوشی می خرد و پول هایش را صرف خرید گوشی های گرانقمیت می کند، تصمیم گرفت به زندگی مشترکشان پایان دهد.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۴
شوهر مرتب گوشی می خرید زن درخواست طلاق داد

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواه درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم تمام پول هایش را صرف خرید گوشی های گرانقمیت می کند و هرچه با او صحبت می کنم دست از این کارهایش بردارد فایده ای ندارد.

وی افزود:او انگار تب خرید گوشی دارد و هرچه می خرد باز هم راضی نیست. تا الان کلی از پول هایش را صرف خرید گوشی کرده و باز هم دست بردار نیست. هربار می رود و کلی هزینه می کند و یک گوشی جدید می خرد، ولی تنها فقط یک یا دو ماه از آن گوشی استفاده می کند. بعد از آن باز هم می رود و گوشی جدید گرانقیمت می خرد. هرکس شوهرم را می بیند و گوشی های جورواجورش را می بیند، تعجب می کند. آبروی من پیش همه رفته است.

زن جوان ادامه داد: شوهرم چند وقت پیش از دوستانش پول قرض گرفت تا باز هم برای خودش گوشی بخرد. وقتی این موضوع را شنیدم به شدت شوکه شدم. شوهرم زندگی اش را رها کرده و فقط به دنبال خریدن گوشی است. تب زیاد او برای گوشی مرا می ترساند. برای همین تصمیم گرفتم برای همیشه به زندگی مشترک با او پایان دهم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از صحبت های این زن قاضی برگه احضاریه ای برای شوهرش هم فرستاد تا پس از شنیدن صحبت های او تصمیم گیری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها