درگیری دو برادر برسر ازدواج خواهرشان، با قتل یکی از آنها پایان یافت.
کد خبر: ۸۶۰۴۷۵
برادرکشی برای ازدواج خواهر

به گزارش جام‌جم، ساعت 22 پنجشنبه پنجم آذر امسال مردی با مرکز فوریت‌‌های پلیسی 110 شهرستان گمیشان استان گلستان تماس گرفت و ازدرگیری میان دو برادر خبر داد و برای پایان دادن به این درگیری درخواست کمک کرد.

ماموران با حضور در خانه روستایی، مشاهده کردند پسر 32 ساله این خانواده بر اثرضربه‌های چاقو به قتل رسیده و در حیاط خانه افتاده است. خانواده‌اش نیز وحشتزده بودند و هنوز این جنایت را باور نداشتند. با تحقیق از این خانواده مشخص شد عامل جنایت پسر کوچک‌تر خانواده است که پس از درگیری لفظی با برادرش و بالا گرفتن درگیری میان آنها، با برداشتن چاقویی از آشپزخانه وی را به‌شدت زخمی کرده و با تهدید اعضای خانواده، متواری شده است.

با گذشت چهار ساعت از وقوع این جنایت، ماموران ردپای قاتل فراری را در خانه‌ای حوالی شهر آق قلا شناسایی کرده و او را دستگیر کردند.

عامل جنایت با انتقال به پلیس آگاهی گمیشان گفت: خواهرم قصد ازدواج داشت. برادر بزرگ‌ترم با این موضوع موافق بود و می‌خواست هر چه سریع‌تر خواهرم به خواستگارش پاسخ مثبت داده و ازدواج کند؛ اما من چون از مرد خواستگار خوشم نمی‌آمد، تمایلی به این وصلت نداشتم و با ازدواج وی مخالفت می‌کردم. همین ماجرا منجر به اختلاف نظر و درگیری‌هایی میان من و برادر بزرگ‌ترم شده بود.

وی اضافه کرد: این درگیری‌ها همچنان ادامه داشت تا این که یکی دو ساعت پیش از این که مرتکب جنایت شوم، میان من و برادر بزرگ‌ترم دوباره درگیری بر سر شرایط ازدواج خواهرم به وجود آمد که با بالاگرفتن درگیری‌مان همسایه‌ها موضوع را به پلیس گزارش دادند و با حضور ماموران در خانه‌مان، ما را به کلانتری محل منتقل کردند. ماموران با هر دویمان حرف زدند و همان جا با میانجیگری اعضای خانواده هردو گذشت کردیم و به خانه بازگشتیم؛ اما ساعاتی بعد دوباره درگیری‌مان بر سر موضوع قبلی بالا گرفت. این بار با شدت گرفتن مشاجره‌مان چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و به سمت برادرم حمله کردم و ضربه‌ای با چاقو به پایش زدم که زخمی شد.

وی افزود: شبانه به خانه یکی از دوستانم رفتم و در آنجا پنهان بودم که ماموران ساعاتی بعد سر رسیدند و دستگیر شدم. زمانی که همراه ماموران به اداره پلیس آمدم تازه متوجه شدم برادرم فوت کرده است. ناخواسته و در اوج عصبانیت جان برادرم را گرفتم و از کاری که انجام دادم، بسیار پشیمانم.

سرهنگ حسین پهلوان‌دلیر، فرمانده انتظامی شهرستان گمیشان در این باره گفت: با اعتراف متهم به قتل و بازسازی صحنه جنایت، او روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها