فردی مسلح با ورود به یک کلینیک در کلرادو اسپرینگز آمریکا اقدام به گروگانگیری کرد. براساس برخی گزارش ها تاکنون یک نفر کشته و 4 نفر زخمی شده اند.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۵
تیراندازی و گروگانگیری در کلرادو آمریکا

سی ان ان در خبری فوری از تیراندازی در منطقه کلرادو اسپرینگز در ایالت کلرادو خبر داد. پلیس کلرادو تاکنون قادر نیست که آیا این تیراندازی شامل گروگانگیری نیز است یا خیر.

سی ان ان همچنین از اعزام نیروهای ویژه پلیس در پی حادثه تیراندازی نزدیک منطقه کلرادو اسپرینگز در ایالت کلرادو خبر داد.

تاکنون از هویت فرد مسلح، نیت وی از این کار و تعداد گروگان‌های وی خبری منتشر نشده است.

براساس این گزارش، یک شاهد محلی در گفتگوی تلفنی با این شبکه گفت سه خودروی پلیس ویژه و هفت خودروی دیگر پلیس در محل حضور دارند. در این منطقه چندصد نفر زندگی می کنند.

هنوز جزییاتی درباره اینکه دقیقا حادثه چیست، اینکه آیا در این حمله گروگانگیری صورت گرفته است و آیا تیراندازی از سوی نیروهای پلیس بوده است یا اینکه نیروهای پلیس در این حادثه کشته یا زخمی شده اند منتشر نشده است.

این تیراندازی نزدیک یک ساختمان خدمات درمانی در کلرادو اسپرینگز صورت گرفته است و پلیس اعلام کرده است در پی تماس تلفنی و دریافت گزارش مشاهده یک عامل تیراندازی به محل اعزام شده است.

همچنین بر اساس گزارش ها، پلیس محلی می گوید که تاکنون 4 نفر در این حادثه زخمی شده‌اند، پیش از این از زخمی شدن 2 پلیس سخن به میان آمده بود ولی در اطلاعیه جدید، اشاره ای به پلیس و یا غیرنظامی بودن این 4 نفر نشده است.

آخرین گزارش پلیس از تأیید زخمی شدن 3 افسر پلیس حکایت دارد.

دیلی‌استار هم بدون اشاره به پلیس و یا غیرپلیس بودن قربانی، می‌گوید «یک نفر در این حادثه کشته شده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها