سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مرگ کارگر چاه‌کن در محدوده میدان تجریش خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۵۲۳
چاه کن به چاه افتاد

سید جلال ملکی گفت: روز گذشته حادثه گرفتار شدن یک کارگر ۳۵ ساله در درون چاه در میدان تجریش به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل حادثه مشخص شد در یک آشپزخانه پخت غذا، حادثه چاه در عمق ۱۲ متر رخ داده است. یک کارگر در حال حفر چاه بدون استفاده از وسایل ایمنی بوده که به دلیل نزدیکی این چاه با یک چاه فاضلاب، دیوار بین دو چاه به صورت کامل تخریب شده و مقدار زیادی از آب، گِل و لجن این چاه فاضلاب وارد چاه در حال حفر شده است.

ملکی در گفتگو با مهر گفت: بر اثر این حادثه کارگر ۳۵ ساله افغانی در عمق چاه گرفتار شده بود که آتش‌نشانان با استفاده از پمپاژ، چندین تن آب، گِل و لجن را از داخل چاه بیرون آورده و سرانجام بعد از دو ساعت تلاش موفق شدند جسد بی‌جان کارگر ۳۵ ساله چاه‌کن را از درون چاه بیرون آورده و به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دهند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: به تشخیص تکنیسین‌های اورژانس، کارگر افغانی در همان ساعت‌های اولیه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود. نجاتگران آتش‌نشانی بعد از ایمن‌سازی محل حادثه، به عملیات خود پایان دادند.

وی گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان علت‌یاب سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها