دختر 19 ساله هنگامی که تصمیم گرفت همراه پسر مورد علاقه‌اش فرار کند، نمی‌دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است.
کد خبر: ۸۵۸۳۸۱
سرنوشت شوم برای دختر فراری

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، اوایل شهریور امسال زن میانسالی با مراجعه به دادسرای امور جنایی در شکایتی عنوان کرد، دختر 19 ساله‌اش به نام نازنین ربوده شده است.

این زن در شکایتش مدعی شد ساکن یکی از شهرهای جنوبی کشور هستیم و از چند سال قبل که همسرم فوت کرده، من و دخترم با هم زندگی می‌کردیم. از حدود یک سال قبل متوجه تغییر رفتار نازنین شدم. دخترم بسیار پرخاشگر و کم‌طاقت شده بود. برای پی بردن به موضوع، رفتارش را کنترل کرده و متوجه شدم پسر 26 ساله‌ای به بهانه ازدواج با دخترم ارتباط دارد. این پسر وقتی متوجه شد من از رابطه‌شان اطلاع پیدا کرده‌ام، با فریب دخترم او را ربود. بعد از حدود دو هفته آنها را در شهر دیگری پیدا کردم و دخترم را به خانه برگرداندم اما او توسط پسر جوان به ماده مخدر شیشه اعتیاد پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: برای درمان خانه‌مان را به تهران منتقل کردیم تا با دور شدن دختر دانشجویم از یاسر، اعتیادش را ترک کرده و به زندگی برگردد. چند ماهی است در تهران ساکن شدیم و در این مدت خبری از یاسر نبود تا این‌که روز گذشته وقتی نازنین را برای درمان به مطب روانپزشک برده بودم، او دوباره با پسر جوان فرار کرد. همه جا را به دنبالش گشتم اما اثری از دخترم نبود. با اعلام شکایت زن میانسال، تیمی از کارآگاهان پلیس به دستور بازپرس سعید احمد بیگی تحقیقاتشان را برای شناسایی مخفیگاه پسر و دختر فراری آغاز کردند.

در حالی که با گذشت دو ماه از اعلام شکایت هیچ ردی از نازنین به‌دست نیامده بود مادرش با مراجعه به دادسرای امور جنایی گفت: بعد از ربوده شدن دخترم متوجه شدم یاسر او را به یکی از شهرهای جنوبی برده است. وقتی برای تحویل گرفتن دخترم به خانه پسر جوان رفتم متوجه شدم دخترم به علت سقوط از ارتفاع در بیمارستان بستری است و از ناحیه کمر و پا دچار شکستگی شده است. برای دیدن دخترم به بیمارستان رفتم و دریافتم زمانی که پدر و مادر یاسر به در خانه دخترم و یاسر رفته‌اند، او از ترس خودش را از بالکن طبقه اول به پایین انداخته است. آقای بازپرس دخترم اعتیادش را ترک کرده و قول داده است به زندگی برگردد من هم امروز می‌خواهم از شکایتم صرف نظر کنم.

با اعلام رضایت مادر نازنین، سعید احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پرونده را مختومه کرد.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها