آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید گفت: چرا به مردم نمی گویند افرادی که رقم های نجومی اختلاس می کنند چه کسانی اند، با چه کسانی در ارتباط اند که به این منابع مالی دسترسی دارند و دست به اختلاس های میلیاردی می زنند.
کد خبر: ۸۵۷۷۵۵
پشت پرده اختلاس های  نجومی را افشا کنید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ، وی روز پنجشنبه در دیدار رئیس اتاق بازرگانی کشور تصریح کرد: انسان بعضی ارقام نجومی از برخی فسادهای اقتصادی را از گوشه و کنار و دادگاه ها می شنود و تازه به این فکر می افتد که این رقم ها تا حالا کجا بوده و این در حالی است که مردم در اوضاع نامناسب معیشتی و اقتصادی قرار دارند.

وی ادامه داد: اختلاس های میلیاردی نفتی که مردم از طریق دادگاه متوجه می شوند، ریشه یابی شود؛ باید برای این همه جمعیت و اقتصاد جامعه و امنیت سرمایه گذاری در کشور فکری کرد تا مشکل ها از زندگی مردم و جامعه برداشته شود.

آیت الله موسوی اردبیلی گفت: یک تن هم که برای سرمایه گذاری وارد ایران می شود، بعدها مشخص می شود نفوذی و جاسوس دشمن بوده؛ باید فکری برای اوضاع و احوال نامساعد کرد.

وی اظهار داشت: در گذشته، اخلاق و قانون در دستگاه های دولتی بود؛ امروز آن اخلاق و قانون کجا رفته، چرا پایبند به قانون و اخلاق نیستند و بعضی هر کاری بخواهند می کنند.

وی گفت: باید مردم از منابع و سرمایه کشور اطلاع داشته باشند که این ها دست چه کسانی است تا از اختلاس و چپاول جلوگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها