مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها:

یارانه نقدی سه‌شنبه واریز می شود

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد، یارانه 45500 تومانی آبان ماه ساعت 24 روز سه شنبه 26 آبان واریز می‌شود و همان زمان قابل برداشت خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۰
یارانه نقدی سه‌شنبه واریز می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، اکبر ایزدی در گفت و گو با تسنیم در مورد زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه سال جاری اظهار داشت: پنجاه و هفتمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 روز سه شنبه 26 آبان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و در همان زمان قابل برداشت است.

پنجاه و هفتیم مرحله یارانه نقدی آبان ماه امسال همانند ماه‌های گذشته به ازای هر نفر 455 هزار ریال، ساعت 24 روز سه شنبه 26 آبان به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

از ابتدای پرداخت یارانه نقدی در 28 آذر 1389 ماهانه حدود 3200 میلیارد تومان یارانه نقدی به خانوار ها پرداخت شده است؛ هزینه‌ای که از ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از مرز 200 هزار میلیارد تومان گذشته است.

براساس قانون بودجه سال 94، سقف منابع توزیع نقدی یارانه 39 هزار میلیارد تومان است که دولت باید برای تامین منابع لازم، حدود 6 میلیون نفر را از مجموع 76 میلیون نفری که یارانه دریافت می‌کنند حذف کند؛ تا امروز یارانه نقدی 3 میلیون نفر از افراد پُردرآمد کشور حذف شده و شمار حذف شدگان به نصف رقم 6 میلیونی که در قانون بودجه آمده رسیده است.

این در حالی است که در مهر ماه سال جاری علی ربیعی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از حذف یارانه 2 میلیون نفر از افراد پردرآمد خبر داده و گفته بود: ما می خواهیم به تکلیف قانونی که مجلس برای دولت در نظر گرفته، برسیم. طبق قانون مجلس حدود 6 میلیون نفر باید از دریافت یارانه حذف شوند.

وی بیان کرده بود: بیش از 2.1 میلیون نفر را حذف قطعی کردیم که 80 درصد شکایت نکردند. در ارتباط با آن 20 درصد هم زمانی که نشانشان دادیم چه اموالی در اختیار دارند، 10 درصدشان قبول کردند و رفتند اما آن 10 درصد هم می گفتند که بله شاید این اموال را داشته باشیم اما در خانه بیمار سرطانی یا دانشجو و یا تحصیلکرده بیکار داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها