مزاحمت تلفنی پسر نوجوان، راز آزار و اذیت نوعروس 15 ساله توسط سه پسر نوجوان و تهیه فیلم سیاه برای اخاذی را فاش کرد.
کد خبر: ۸۵۵۸۳۹
نوعروس؛ قربانی جدید شبکه‌های اجتماعی

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، هفته گذشته تازه‌عروس و دامادی با مراجعه به پلیس مشهد با طرح شکایتی اظهار کردند، مدتی است افراد ناشناسی مزاحم تلفنی نوعروس می‌شوند. مرد جوان به ماموران گفت: ما دو ماه پیش باهم ازدواج کردیم. چند روز بعد از ازدواج افراد ناشناسی با تلفن خانه و تلفن همراه همسرم تماس می‌گیرند و او را تهدید می‌کنند. این تماس‌ها آرامش زندگی ما را به هم زده و خواستار رسیدگی به موضوع و دستگیری مزاحمان هستیم.

پس از این شکایت، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و تحقیقات در‌این‌زمینه آغاز شد. یک روز بعد از این شکایت، مرد جوان با مراجعه دوباره به ماموران، راز جنایت سیاه را فاش کرد و گفت: با یکی از مزاحمان که پسر نوجوانی است، قرار گذاشتم. او نمی‌دانست ما ازدواج کرده‌ایم و تصور می‌کرد من دوست او هستم. پسرنوجوان مدعی شد با همسرم دوست است و با همدستی دو نفر از دوستانش او را مورد آزار و اذیت قرار داده اند.

وی اظهار کرد: پس از این قرار، سراغ همسرم رفته و از او خواستم واقعیت را بیان کند که او عنوان کرد، چندی قبل وقتی برای ورزش به پارک رفته، پسر نوجوانی با او طرح دوستی ریخته و از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه با هم در ارتباط بودند که یک روز پسر نوجوان، همسرم را به خانه‌شان برده و با همدستی دو نفر از دوستانش و با تهدید او را مورد آزار و اذیت قرار داده و از صحنه آزار او، فیلمبرداری کرده‌اند. همسرم هم برای حفظ زندگی به ارتباطش پایان داده، اما متهمان برای این که او را مجبور به ارتباط کنند، تهدید کرده بودند فیلم را در فضای مجازی پخش می‌کنند.

هشدار پلیس

سرهنگ حجت‌الله نیکمرام، فرمانده انتظامی مشهد در گفت‌وگو با جام‌جم در این‌باره گفت: پس از این شکایت و تائید موضوع توسط نوعروس 15 ساله، ماموران وارد عمل شده و سه متهم را شناسایی و دستگیر کردند. پس از تحقیق از متهمان، آنها با قرار قانونی تحویل کانون اصلاح و تربیت شدند.

وی اضافه کرد: بررسی پرونده نشان می‌دهد نوعروس فرزند طلاق بوده و با مادربزرگ و خاله‌اش زندگی می‌کرده و نبود نظارت باعث شده او به سمت دوستی خیابانی رفته و کمبود محبت را در پارک و خیابان جستجو کند. در ادامه نیز در دام سه پسر شیاد گرفتار شده و از ترس آبرو شکایتی را مطرح نمی‌کند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد؛ پلیس بارها نسبت به خطرات دوستی‌های خیابانی هشدار داده و خانواده‌ها باید نظارت بیشتری روی رفتار فرزندان خود و دوستان آنها داشته باشند. همچنین در فضایی دوستانه آنها را از خطرات این دوستی‌ها آگاه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حامد
-
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
۰
۰
نبود نظارت:)))
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها