اعضای باند زورگیری با طعمه قرار دادن زن جوان، مردان را به خانه کشانده و با تهیه فیلم سیاه از آنها 100 میلیون تومان اخاذی کردند.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۹
زورگیران با فیلم سیاه 100 میلیون اخاذی کردند

به گزارش جام ‌جم آنلاین ، هفته گذشته جوان تعمیرکاری به طرز مرموزی ناپدید شد و خانواده او با حضور در اداره پلیس آگاهی شهرستان نکا، گم‌شدن وی را خبر دادند. در حالی که پلیس در جستجوی این فرد بود، روز بعد مرد جوان با حضور در اداره پلیس از یک زن و سه مرد به اتهام آدم‌ربایی و سرقت 10 میلیون تومان موجودی حسابش شکایت کرد.

مرد ربوده شده به پلیس گفت: روز حادثه زن جوانی به مغازه‌ام آمد و مدعی شد وسایل الکتریکی خانه‌اش خراب شده و از من خواست برای تعمیر وسایل به خانه‌اش بروم. وقتی به خانه‌اش رفتم، دیدم زن جوان تنهاست. از او خواستم وسایل را برای تعمیر بیاورد که از این کار امتناع کرد. خواستم آنجا را ترک کنم که سه مرد ناگهان از اتاقی خارج شده و به من حمله کردند. آنها مرا کتک زده و دست و پایم را بستند .

وی اضافه کرد: آنها از صحنه‌های شکنجه من فیلم تهیه کرده و مدعی شدند من با این زن رابطه پنهانی دارم و برای این که فیلم را منتشر نکنند، باید پولی به آنها بپردازم. آدم‌ربا‌ها مرا یک شبانه‌روز در این خانه زندانی کرده و به زور کارت بانکی و رمز آن را از من گرفتند و یکی ازآنها پنج میلیون تومان موجودی حسابم را خالی کرد. آنها روز بعد مرا با چشمانی بسته در یکی از محله‌های شهر رها کردند. ساعاتی بعد نیز با تهدید من به انتشار فیلم، پنج میلیون تومان دیگرنیز گرفتند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی مرد51‌ ساله‌ای با حضوردر اداره پلیس آگاهی مدعی شد در دام اعضای یک باند آدم‌ربایی گرفتار شده و یک شبانه‌روز در اسارتگاه آنها بوده است. این مرد درباره نحوه ربوده شدنش گفت: چند روز پیش زن جوانی سراغم آمد و مدعی شد یکی از اقوامش بیمار بوده و برای هزینه درمانش به پول نیاز دارد. فریب این زن جوان را خوردم و برای بررسی وضع آن بیمار، همراه او به خانه‌ای رفتم اما کسی آنجا نبود.

وی اضافه کرد: به حرف‌هایش شک کردم و خواستم آن خانه را ترک کنم که سه مرد از اتاقی دیگر به سمتم آمدند و کتکم زده و از من فیلمبرداری کردند. آنها مرا تهدید کردند هرچه پول دارم، در اختیارشان قرار دهم و یک شبانه‌روز در اسارتگاه آنها بودم. آدم‌رباها موجودی کارت‌هایم را که 70 میلیون تومان بود خالی و مرا در یکی از محله‌های خلوت شهر رها کردند. همزمان با این دو شکایت، فرد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی گفت که در دام همین آدم‌رباها گرفتار شده و بابت آزادی خود 15 میلیون تومان به آنها پرداخت کرده است .

جستجو‌ها برای دستگیری اعضای این باند آدم‌ربایی ادامه داشت تا این‌که روزهای پایانی هفته گذشته ماموران یکی از اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کردند. این متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به همدستی با زن جوان و دو مرد دیگر در ربودن مردان و اخاذی از آنها اعتراف کردند.

سردار مسعود جعفری‌نسب، فرمانده انتظامی استان مازندران در این باره گفت: در تحقیق از وی مشخص شد آنها زن جوان را به‌عنوان طعمه در راه مردان قرار داده و پس از کشاندن آنها به خانه، نقشه اخاذی را اجرا می‌کردند. وی اضافه کرد: در ادامه زن جوان در شهرستان نکا و دو همدستش در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شدند. متهمان به اخاذی صد میلیونی از مردان به این شیوه اعتراف کرده‌اند که تحقیقات برای شناسایی دیگر شاکیان ادامه دارد.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها